سومین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران برگزار ‌شد

پنجره‌ایرانیان؛ سومین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار، دی‌ماه سال جاری به‌صورت آنلاین و حضوری برگزار شد.
  • سه شنبه 23 دی 1399 ساعت 10:8

به گزارش ایراسین، با هدف گسترش مبادلات علمی و فنی، سومین دوره همایش و نمایشگاه صنایع فلزات غیرآهنی به‌صورت آنلاین و حضوری با حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران و با همکاری روزنامه دنیای اقتصاد از 15 تا 17 دی‌ماه در هتل المپیک تهران برگزار ‌شد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم و رویدادها و در راستای عمل به دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا بخش همایش این دوره به‌صورت پخش آنلاین از طریق صفحات مجازی شرکت مس و روزنامه دنیای اقتصاد قابل‌مشاهده بود.

سومین دوره نمایشگاه چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی در هتل المپیک برگزار شد و در بخش نمایشگاهی نیز تمامی پروتکل‌های بهداشتی لازم اعم از تهویه مناسب سالن نمایشگاهی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند و ضرورت استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی توسط غرفه‌داران و بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده و ورود برای عموم آزاد بود.

بر اساس این گزارش، جهش تولید، توسعه پایدار و متوازن و حذف موانع پیش‌رو، اکتشافات و فعالیت‌های اکتشافی مدرن، ضامن حیات و پویایی معادن، معادن کوچک و متوسط، احیا و سرمایه‌گذاری، بومی‌سازی، استفاده از ظرفیت‌های ساخت داخل و توسعه فناوری، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، ارزیابی سهم صنایع فلزات غیرآهنی در تولید ناخالص ملی، تکمیل زنجیره تولید و لزوم کاهش ریسک سرمایه‌گذاری، تحولات اقتصاد جهانی و بازار صنایع غیرآهنی، ارزآوری و تحریم‌ها، مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های معدنی و صنعتی و کرونا، پساکرونا و بازار فلزات غیرآهنی، مهم‌ترین محورهای سومین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته بود.


ثبت نظر

ارسال