ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی برگزار شد

پنجره‌ایرانیان؛ ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (RINOTEX2018)، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، مسئولان ارشد کشوری و استانی، فناوران، سرمایه‌گذاران و صنعتگران افتتاح شد.
  • شنبه 12 آبان 1397 ساعت 12:36

ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX2018 از 10 تا 14 آبان ماه 97 در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار شد. حضور عموم مردم برای بازدید از نمایشگاه آزاد و زمان بازدید علاقه‌مندان از ساعت 15 تا 21 روزهای یادشده بود.

ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در چهار بخش ایده‎های فناورانه، توسعه و تجاری‌سازی فناوری، فروش محصولات دانش‌بنیان و نیازمندی‎های فناورانه برگزارشده و تجاری‌سازی فناوری، بسترسازی برای تکمیل چرخه‌ علم تا فناوری و فناوری تا کسب‌وکار، شناسایی و معرفی نوآوری‌ها و اختراعات فناورانه و طرح‌ها و ایده‌های دانش‌محور و معرفی توانمندی‌های پژوهشی و فناوری و بسترسازی برای کاربردی کردن آن‌ها از اهداف برگزاری این نمایشگاه علمی است.

یک هزار و 500 طرح فناورانه از 27 استان کشور به همراه 15 طرح خارجی از کشورهای ترکیه، چین، اتریش، سوئیس، مالی، آذربایجان، ارمنستان و قزاقستان برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌ و 5 هیات خارجی نیز در طول برگزاری نمایشگاه از آن دیدن کردند.

گفتنی است ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی به مدت 5 روز از ساعت 15 تا 21 در سالن‌های امیرکبیر و پروین اعتصامی نمایشگاه بین‌المللی تبریز دایر بود.

 


ثبت نظر

ارسال