نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران

پنجره‌ایرانیان؛ هفتمین نمایشگاه سالانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (MINEX 2018) از ۱۷ تا ۱۹ مهرماه ۱۳۹۷ در مصلای امام خمینی تهران برگزار می‌شود.
  • دوشنبه 16 مهر 1397 ساعت 15:2

 این رویداد که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور و کلیه تشکل‌های مرتبط با این صنعت برگزار می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های معدنی خاورمیانه است.

هم‌زمان با برگزاری این نمایشگاه، هفتمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی متالورژی و مواد با ارائه بیش از ۷۰۰ مقاله در حوزه مواد و متالورژی، متالورژی استخراجی و صنعتی، مواد پیشرفته، مواد مهندسی نسوزها، سرامیکی،‌ دیرگدازها، انجماد فلزات، با حضور استادان، صاحب‌نظران و دانشجویان توسط انجمن مهندسی متالورژی و مواد ایران و انجمن علمی ریخته‌گری ایران و اولین نمایشگاه سنگ‌ها و کانی‌ها، صنایع و تجهیزات وابسته (MINERALEX ۲۰۱۸) با همکاری سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور و با حضور متخصصان این بخش برگزار می‌شود.

گفتنی است، این نمایشگاه و کنفرانس در سه بخش اکتشاف، استخراج و فرآوری با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی، موسسات مالی و اعتباری و شرکت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیر، مهندسان مشاور و معدن‌داران برگزار می‌شود.

 


ثبت نظر

ارسال