با همکاری سازمان مدیریت صنعتی؛

نخستین همایش بین‌المللی مدیریت دانش مشتری برگزار شد

پنجره‌ایرانیان؛ نخستین همایش بین‌المللی مدیریت دانش مشتری با حضور متخصصان این حوزه در محل ساختمان شماره 2 سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
  • شنبه 14 مهر 1397 ساعت 16:3

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، ابوالفضل کیانی‌بختیاری، مدیرعامل این سازمان هدف از برگزاری این کنفرانس را ادبیات‌سازی و فرهنگ‌سازی درخصوص «مدیریت دانش مشتری» عنوان کرد تا به‌عنوان یک الگوی جدید در حوزه کسب‌وکار معرفی شود.

بر اساس این گزارش، در نخستین روز این کنفرانس سید محمدجعفر مرعشی با موضوع «ساماندهی اقتصادی در شرایط کنونی کشور»، حمیدرضا احمدیان با موضوع «اهمیت مشتری در توسعه بازار فناورانه»، حسین صدری افشار با موضوع «چرا به مدیریت دانش مشتری نیاز داریم؟»، سید کامران باقری با موضوع «دانش مشتری به‌عنوان نیروی پیشران نوآوری»، عبدالرضا حافظی با موضوع «نقش مهارت‌های نرم در مدیریت دانش مشتری»، علی ترکی با موضوع «فناوری‌های سرکش، سازمان‌های دانش‌محور، تقابل» و پیام خلیلی با موضوع «مدیریت دانش مشتری، راهکاری نوین در دنیای رقابتی کسب‌وکارها» سخنرانی کردند.

‎همچنین مدعوین بین‌المللی این کنفرانس «Rocio Sans» از فرانسه با موضوع «مرور کلی مدیریت دانش مشتری و اهداف آن»، «Joe Fukuyama» از ژاپن با موضوع «دانش مشتری در زنجیره ارزش دانش»، «Denis Meingan» از فرانسه با موضوع «فرهنگ سازمانی مشتری‌مدارانه به‌عنوان رکنی برای مدیریت دانش مشتری»، «Dwight W.Mihalicz» از کانادا با موضوع «مدیریت ارزش مشتری» سخنرانی‌های خود را ارائه دادند و ویدئوکنفرانسی با «Alan Pennington» با موضوع «تمرکز بر مشتری با استفاده از نقشه سفر مشتری» برگزار شد.

اولین همایش بین‌المللی مدیریت دانش مشتری با حضور مهمانانی از کانادا، ژاپن و فرانسه به مدت یک روز در تهران برگزار شد. برگزاری کارگاه‌های آموزشی و غرفه‌های نمایشگاهی ‎از دیگر برنامه‌های این کنفرانس بین‌المللی است.


ثبت نظر

ارسال