برگزاری نمایشگاه صنایع ساختمان کشورهای اسلامی

پنجره‌ایرانیان؛ نمایشگاه بین‌المللی ساختمان و صنایع وابسته با حضور 10 هیات تجاری از کشورهای اسلامی مهرماه 1397 در تهران برگزار می‌شود.
  • شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 12:33

نمایشگاه بین‌المللی معدن، ساختمان و صنایع وابسته با حضور 10 هیات تجاری از کشورهای اسلامی، از 12 تا 14 مهرماه 97 در بوستان گفتگو تهران برگزار می‌شود. هیئت تجاری کشورهای قرقیزستان، اردن، قطر، سوریه، لبنان، افغانستان، کویت، عراق، عمان و قزاقستان ازجمله حاضران در این نمایشگاه هستند.

نمایش وسیعی از بهترین محصولات ساختمانی کشور در نمایشگاه تجاری اقتصادی صنعت ساختمان با 10 کشور اسلامی، فرصت ایجاد شبکه‌ها، گسترش کسب‌وکار و ایجاد روابط تجاری ارزشمند با تجار کشورهای اسلامی، فرصتی برای شناسایی، بازاریابی و ارتباط بیشتر پیرامون تمام الزامات و نیازهای ساخت‌وساز کشورهای اسلامی، قرار گرفتن در کانون توجهات از طریق پوشش تبلیغاتی و رسانه‌ای گسترده این رویداد، بروز شدن و آشنایی مستقیم با رقبای خود و اطلاعات از آخرین نوآوری‌ها در صنعت ساختمان، نشست‌های رودررو با هیئت‌های تجاری و بهترین مکان برای داشتن دسترسی مستقیم به خریداران و مراوده با تصمیم‌گیرندگان اصلی، سرمایه‌گذاران، انبوه‌سازان، تجار و بازرگانان داخلی و خارجی ازجمله مزایای حضور در این نمایشگاه بین‌المللی خواهد بود.

گفتنی است، علاقه‌مندان به حضور در این نمایشگاه می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت نمایشگاه مراجعه کنند.


ثبت نظر

ارسال