پتروشیمی برای جهش دوم آماده می شود

دورخیز هلدینگ خلیج فارس برای توسعه روابط بین الملل

پنجره ایرانیان: مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس گفت: با توجه به رفع تحریم ‏ها باید خودمان را برای توسعه روابط بین الملل و روزآمد کردن تکنولوژی واحدهای زیر مجموع آماده کنیم.
  • پنجشنبه 22 مرداد 1394 ساعت 9:51

به گزارش شانا، عادل نژادسلیم دیروز دوشنبه (١٩ مرداد ماه) در حاشیه بازدید و حضور در جلسه هم ‏اندیشی مدیران و مسئولان پتروشیمی‏ های بندر امام، بوعلی، مارون، اروند و تندگویان با تاکید بر این که باید تفکر حاکم بر شرکت‏ های پتروشیمی خصوصی تغییر کند، در جریان گزارش فعالیت‏ های صورت گرفته در این شرکت قرار گرفت.

وی با بیان این که شرکت‏ های مجموعه هلدینگ خلیج فارس باید با نگاه اقتصادی و کسب سود تولید کنند و در این مسیر تعامل مثبت میان شرکت‏ ها بسیار موثر است، گفت: بهینه ‏سازی واحدها، بهره ‏وری و راندمان بالاتر، افزایش تولید، کاهش هزینه، نوآوری و تمامی اقدامات مثبتی که در مجتمع ‏های پتروشیمی انجام می‏ شود، نفع و سود بیشتری برای کارکنان به همراه خواهد آورد.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته در برخی پتروشیمی ها همچون پتروشیمی اروند باعث افتخار صنعت پتروشیمی است، تاکید کرد: رعایت موازین زیست محیطی تعهدی مهم، شرعی و اخلاقی برای شرکت ‏های پتروشیمی به‏ شمار می‏ آید. وی افزود: پتروشیمی بندرامام همیشه مایه افتخار صنعت پتروشیمی ایران بوده و در دهه‏ های گذشته انسان‏ های بزرگی در این مجتمع حضور داشته ‏اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت هلدینگ خلیج فارس، رضا امیری، مدیرعامل پتروشیمی بندرامام نیز در این مراسم اظهار کرد: با توجه به ساختار خصوصی این مجتمع بزرگ پتروشیمی روش ‏های ما برای جذب نیرو باید روزآمد شود.وی افزود: پتروشیمی بندرامام در رابطه با مسئولیت‏ های اجتماعی اقدامات زیربنایی برای فرهنگ سازی در بخش‏ های مختلف داشته است.

بر پایه این گزارش حمید فدایی، مدیرعامل پتروشیمی اروند نیز در این مراسم اعلام کرد: تولید این مجتمع نسبت به مدت مشابه پارسال ٧ درصد افزایش داشته است.وی گفت: بیش از یک میلیون و هشتصد هزار نفر ساعت کار بدون حادثه در پتروشیمی اروند از ابتدای سال جاری تا کنون به ثبت رسیده است.فدایی اظهار کرد: ضرورت دارد تحلیل بازار را داشته باشیم تا بتوانیم چشم‏انداز ٦ ماهه و یک ساله عملکرد سازمان خود را تهیه کنیم.

 


ثبت نظر

ارسال