اعطای جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر به پروژه‌ها و تولیدکنندگان برتر

پنجره‌ایرانیان؛ سومین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران به پروژه‌های برتر و تولیدکنندگان اعطا می‌شود.
  • سه شنبه 18 آبان 1400 ساعت 11:6

به گزارش ایسنا، جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر از سوی انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران با هدف ایجاد بستری مناسب برای معرفی الگوهای برتر در زنجیره توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر کشور طراحی شده است که با حمایت وزارت نیرو، سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به برترین‌های این حوزه اعطا خواهد شد.

هم‌زمان با برگزاری ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران سومین دوره اعطای این جایزه به فعالان برتر و منتخبین این حوزه اعطا می‌شود.

"پروژه برتر انرژی‌های تجدیدپذیر"، "تولیدکنندگان تجهیزات انرژی­‌های تجدیدپذیر"، "شرکت‌های توانمند EPC (کوچک‌مقیاس و بزرگ‌مقیاس)"، "شرکت‌های برق منطقه‌ای و شرکت‌های توزیع برق"، "سازمان‌های عمومی و دولتی"، "شخصیت علمی تأثیرگذار"، "پژوهشگر جوان برتر" و "شهرداری‌ها" ازجمله حوزه‌های اعطای این جایزه به شمار می‌رود.

ایجاد انگیزه و تحرک برای توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر، ترویج و ارتقای آگاهی جامعه در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر، تقدیر از نمونه‌های موفق کشوری توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و کمک به شکل‌گیری و تکمیل اکوسیستم انرژی‌های تجدیدپذیر با حضور نقش‌آفرینان این حوزه از دیگر اهداف این جایزه است.

۲۹ و ۳۰ آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ زمان برگزاری ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی است.


ثبت نظر

ارسال