قبل از پایان سال خانه بخرید

پنجره ایرانیان:به کسانی که قصد خرید دارند توصیه می کنم در سال 93 خانه بخرند و برای اجرای این اقدام منتظر سیاست های تسهیل کننده از سوی دولت نمانند.
  • چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 12:36

ریس کانون سراسری انبوه سازان با بیان اینکه یکی از علائم اصلی افزایش قیمت ها طولانی شدن دوره رکود است،‌ تاکید کرد:‌ به متقاضیان مسکن توصیه می کنم منتظر سیاست های دولت در این حوزه نمانند و اگر قصد خرید دارند تا پایان سال نسبت به این امر اقدام کنند.

ایرج رهبر در ادامه داد:‌ وقتی وام 80 میلیون تومانی بدون اطلاع مسئولان وزارت راه وشهرسازی رد می شود، مشخص است که هنوز دولت برنامه روشنی برای مهم ترین موضوع اقتصادی و اجتماعی مردم ندارد.وی ادامه داد:‌ وقتی رکود بازار به حال خود رها شود و دولت و وزارت راه و شهرسازی به عنوان متولی برنامه ای برای کاهش دوره رکود نداشته باشند،‌ این دوران روند طبیعی خود را طی می کند و در این صورت دوره رکود طولانی تر می شود.

رییس کانون سراسری انبوه سازان افزود:‌ با افزایش دوره رکود احتمال افزایش قیمت ها هم افزایش می یابد.رهبر با بیان اینکه در طول 2 سال رکودی که در بازار مسکن ایجاد شد، میزان تقاضای موجود در این حوزه کاهش نیافت،‌ گفت: انباشت میزان تقاضا،‌ عدم تولید و افزایش دوره رکود همه از علائم افزایش قیمت مسکن در سال آینده هستند.

وی تاکید کرد:‌ در این بازار هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و به جز وام 50 میلیونی به بافت فرسوده هنوز هیچ یک از طرح های وزارت راه و شهرسازی جدی گرفته نشده است،‌به کسانی که قصد خرید دارند توصیه می کنم در سال 93 خانه بخرند و برای اجرای این اقدام منتظر سیاست های تسهیل کننده از سوی دولت نمانند.


ثبت نظر

ارسال