گردهمایی تولیدکنندگان صنعت در و پنجره در نمایشگاه اصفهان

پنجره ایرانیان:صنعتگران و تولیدکنندگان صنعت در و پنجره کشور در اولین نمایشگاه تخصصی در و پنجره و ماشین‌آلات وابسته از 7 تا 10 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان گردهم می‌آیند.
  • سه شنبه 22 مهر 1393 ساعت 9:51

در این نمایشگاه ده‌ها شرکت و واحد صنعتی و تولیدی، نوین ترین و جدیدترین دستاورهای حوزه در و پنجره و صنایع جانبی آنرا ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.در این نمایشگاه شرکت‌ها و واحدهای مختلف تولیدی در و پنجره و صنایع وابسته از استان‌های تهران، تبریز، یزد،اصفهان،قزوین،اردبیل، قم ،خراسان رضوی ، البرز و فارس تجهیزات و خدمات مربوط به صنعت در و پنچره، سیستم‌های کنترل ترددی و دیگر صنایع وابسته را به نمایش عموم می‌گذارند.

معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل صنایع وخدمات مربوط به در و پنجره، شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود، ایجاد زمینه‌های سرمایه‌گذاری، آشنایی با نوآوری‌ها و پیشرفت‌ای صنعت در و پنجره، ایجاد فضای رقابتی، ایجاد ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، اشتغالزایی، یافتن بازارهای صادراتی و افزایش صادرات، مهمترین اهداف برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی در و پنجره و ماشینآلات وابسته اصفهان اعلام شده است.

در این نمایشگاه انواع در و پنجره‌های ساختمانی، اداری، صنعتی، بیمارستانی ، ماشینالات و ابزار تولید ، مونتاژ و خط تولید در و پنجره، سیستم‌های تولید رباتیک ، سیستم‌های اتوماسیون صنعتی، درهای گردان، درهای اتوماتیک، انواع تجهیزات و سیستم‌های دربازکن اتوماتیک، سیستم‌های کنترل از راه دور، سیستم‌های هوشمند ورود و خروج، سیستم‌های کنترل ورود و خروج، انواع دربازکن‌های ساده و تصویری، کرکره‌های فروشگاهی و صنعتی، دستی و اتوماتیک، انواع یراق‌آلات و دستگیره در و پنجره، قفل‌های الکتریکی و ساده، انواع شیشه‌های مخصوص در و پنجره، سیستم‌های آببندی و گیرنده آلودگی‌های صوتی و دیگر صنایع وابسته به نمایش گذاشته خواهد شد.

ارتقای کیفیت کالاهای تولیدی همگام با بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنعت ساختمان، مهمترین رویکرد و شعار برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی در و پنجره و ماشینآلات وابسته اصفهان است.

همچنین ماهنامه پنجره ایرانیان از همه تولیدکنندگان صنعت در و پنجره دعوت می‌کند تا از غرفه این ماهنامه در سالن نقش جهان نمایشگاه بازدید نمایند. 


ثبت نظر

ارسال