اولین نمایشگاه تخصصی در و پنجره،در اصفهان

پنجره ایرانیان:اولین نمایشگاه تخصصی در و پنجره، تجهیزات و صنایع وابسته 7 تا 10 آبان ماه در اصفهان، محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، واقع در پل شهرستان دایر می‌شود.
  • شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 11:17

اولین نمایشگاه تخصصی در و پنجره، تجهیزات و صنایع وابسته 7 تا 10 آبان ماه در اصفهان، محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، واقع در پل شهرستان دایر می‌شود. به گزارش واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه یکی از زیرگروه‌های صنعت ساختمان است که با هدف برگزاری تخصصی نمایشگاه‌ها و مستقل کردن زیرگروه‌های مختلف در قالب نمایشگاه‌های جداگانه سیاست‌گذاری شده است.

از آن جا که رشد این زیرگروه در سال‌های گذشته نشان داد، این بخش، ظرفیت تبدیل شدن به نمایشگاهی مستقل را دارد و بازدیدکنندگان و مشارکت‌کنندگان بخش در و پنجره، تجهیزات و صنایع وابسته می‌توانند در نمایشگاهی مستقل هدایت شوند، برپایی این نمایشگاه در اصفهان برنامه‌ریزی شد تا آن دسته از صاحبان صنایع و یا مخاطبان که تنها مایل به جمع‌آوری اطلاعات و آشنایی با این زیرگروه هستند، در نمایشگاه‌های بزرگ صنعت ساختمان سر در گم نشوند و بتوانند از طریق بازدید و یا حضور در نمایشگاهی جداگانه به اهداف خود دست یابند. ‌این نمایشگاه آماده ثبت‌نام مشارکت‌کنندگان و مجموعه های معتبری است که در بخش های مختلف این زمینه نمایشگاهی فعال بوده و تمایل دارند محصولات، دستاوردها و خدمات خود را به بازدیدکنندگان و جامعه هدف ارایه دهند.برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های 4-32606601-031 تماس حاصل کنید.


ثبت نظر

ارسال