باید آماده شرایط پساتحریم شویم

پنجره ایرانیان: محسن صفایی، از چهره‌های شناخته شده صنعت در و پنجره و پروفیل یو.پی.وی.سی ایران و عضو هیات مدیره انجمن ملی پلاستیک ایران باردیگر موفق شد تا اعتماد این انجمن را جلب کند و به عنوان نماینده این نهاد صنفی در نشست‌های عمومی و کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران حضور داشته باشند.
  • شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 10:39

نشستن بر کرسی پارلمان بخش خصوصی البته مسئولیت‌ها و انتظارات از این چهره صنعتی ایران که هم اکنون مدیرعامل شرکت همارشتن هم هست، را دوچندان خواهد کرد. چه اینکه خودش می‌گوید: پیگیری مطالبات بخش خصوصی در خصوص اجرای قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار، تلاش برای اصلاح توافقنامه ترجیحی ایران و ترکیه دو هدفی جدی است که در دوره هشتم پارلمان بخش خصوصی باید پیگیری شود. صفایی البته دغدغه‌ای فراتر از این هم دارد و می‌گوید باید آماده شرایط پساتحریم شویم و ما نباید نسبت به اتفاقاتی که در ماه‌های آینده پیش‌رو خواهیم داشت، بی‌تفاوت باشیم؛ چراکه ممکن است در ماه‌های آینده با قبول احتمالی توافق‌نامه هسته‌ای، فضای کسب و کار آبستن حوادث مختلفی باشد. از همین رو لازم است، در شرایط آماده باش قرار بگیریم. گفتگوی محمد دانشور خبرنگار پنجره ایرانیان با محسن صفایی در مقام عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران را بخوانید.

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید.


 نشریه پنجره ایرانیان ـ سال هشتم ـ شماره 94 ـ مرداد 94


نظرات

سارا تقی نژاد نمین

جناب اقای صفایی به دو نکته بسیار مهم اشاره کرده اند . 1- آماده شدن جهت شرایط پساتحریم 2- توجه صرف فقط به کسب و کار خود گفتگو بسیار عای بود و مطالب ارزشمندی بیان شده است با سپاس ویژه از نشریه پنجره توسعه سرمایه گذاری دارابی / کارن ماشین

ثبت نظر

ارسال