نسل جدید توری‌های پنجره را پارسا پیشرو بخواهید

پنجره ایرانیان:شرکت پارسا پیشرو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در صنعت توری‌های پیشرفته در و پنجره ایران تلاش دارد تا به تمام نیازهای مشتریان پاسخی شایسته دهد و به گفته آقای حامد هاشمی، این شرکت پس از نزدیک به 6 سال از آغاز فعالیت‌اش موفق شده تا لبخند رضایت مشتریان و مصرف‌کنندگان را نسبت به محصولات و خدمات خود به دست آورد.
  • دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 16:35

اشاره: شرکت پارسا پیشرو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در صنعت توری‌های پیشرفته در و پنجره ایران تلاش دارد تا به تمام نیازهای مشتریان پاسخی شایسته دهد و به گفته آقای حامد هاشمی، این شرکت پس از نزدیک به 6 سال از آغاز فعالیت‌اش موفق شده تا لبخند رضایت مشتریان و مصرف‌کنندگان را نسبت به محصولات و خدمات خود به دست آورد. اعتماد مشتریان و مصرف‌کنندگان به این شرکت خوش‌نام و بهره‌مندی از کادر متخصص و دارای مهارت بالا در تولید و نصب نسل جدید توری‌های در و پنجره ساختمان‌ها باعث شده تا شرگت پارسا پیشرو در حال حاضر با 18 نماینده فعال در سراسر کشور به سمت آینده روشن و موفق گام بردارد. هاشمی در گفتگوی اختصاصی با پنجره ایرانیان تاکید می‌کند: تمامی محصولات این شرکت دارای 10 سال خدمات پس از فروش بوده و بعد از نصب کلیه توری‌ها توسط تیم مجرب نصاب شرکت تلاش می‌شود تا رضایت کامل مشتریان حاصل شود و شرکت پارسا پیشرو در حال طراحی توری‌های جدیدتر و مدرن‌تری است و تلاش می‌کند تا تحولی عظیم در نسل آینده توری‌های رولینگ و پلیسه ایجاد کند. آرامش در محیط کسب و کار و استفاده مناسب از هوای بیرونی ساختمان بدون ایجاد مزاحمت حشرات و یا ورود ناخواسته آلاینده‌ها در نتیجه استفاده از توری‌های تولیدی شرکت پارسا پیشرو را می‌توان یک تجربه شیرین قلمداد کرد به ویژه اینکه تیم مدیریتی و کارشناسی این شرکت تلاش می‌کند با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و ساخت توری‌های استاندارد، مقاومت توری‌ها را در برابر عوامل محیطی نظیر نور آفتاب، تغییرات آب و هوا افزایش دهد و اطمینان خاطر مصرف‌کنندگان نهایی را به ارمغان آورد. این گفتگو را بخوانید:

برای مشاهده فایل‌پی‌دی‌اف اینجا کلیک کنید.

 ابتدا خودتان را معرفی نمایید و بفرمایید با چه هدفی وارد این فعالیت شدید؟

با یاد و نام خدا، حامد هاشمی هستم و هدف از انتخاب‌ این صنعت، تولید محصولات پیشرفته و ارتقای صنعت توری‌های در و پنجره با هدف بهبود کیفیت زندگی در ساختمان‌ها و فراهم آوردن آرامش ساکنان ساختمان‌هست چرا که این حق مردم است که بهترین کالاها را در اختیار داشته باشند.

 شرکت پارسا پیشرو از چه زمانی فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و تا کنون روند استقبال مشتریان و رضایت ایشان از محصولات شرکت به چه نحوی بوده است؟

از سال 1387 شرکت فعالیت رسمی خود را در زمینه تولید و نصب نسل جدید توری‌های در و پنجره آغاز کرد و خداوند را شاکر هستیم که روز به روز در حال پیشرفت در این عرصه هستیم و تجربیات بسیار موفقی را به دست آورده‌ایم و تاکنون موفق به کسب رضایت مشتریان شده‌ایم و امیدواریم در آینده هم بتوانیم شاهد تکرار لبخند رضایت و اطمینان مشتریان و مصرف‌کنندگان خود باشیم.

 تنوع توری‌های تولید شده در شرکت پارسا پیشرو به چه نحوی است؟

شرکت پارسا پیشرو در حال حاضر توری‌های رولینگ و پلیسه‌ای را تولید می‌کند.

 در تهیه مواد اولیه برای تولید توری، چه مواردی را در نظر می‌گیرد که باعث شده کیفیت درخشانی به دست آورید؟

یکی از مهمترین عوامل اثرگذار بر کیفیت و مقاومت توری‌های در و پنجره، به استفاده تولیدکنندگان از نوع مواد اولیه اعم از یراق‌آلات، پروفیل‌ها و توری‌ها برمی‌گردد که به همین دلیل در شرکت پارساپیشرو همواره استفاده از باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه و دیگر ملزومات به کار رفته در ساخت در و پنجره یک اولویت و راهبردی همیشگی بوده و افزون بر اینها تلاش و نظارت دقیقی بر فرایند تولید و نصب توری‌ها صورت می‌گیرد تا کمترین خطا رخ ندهد و اطمینان مشتریان به این شرکت نشان از کیفیت محصولات و خدمات دارد.

 تا چه میزان در برابر مشتریان خودتان را پاسخگو می‌دانید و افراد و سازندگانی که بخواهند از محصولات شما استفاده کنند، به چه نحوی باید اقدام کنند؟

این شرکت به عنوان یک شرکت تولید صنعتی توری‌های در و پنجره همواره تعهد 100 درصدی در برابر مشتریان دارد و تمامی توری‌های تولید شده دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش خواهد بود و در صورتی که مشتریان خواستار اطلاعات دقیق‌تری هم باشند، تکنسین‌های بخش تولید پارسا پیشرو آمادگی دارند در حضور ایشان فرایند تولید را نشان دهند و از سی‌دی‌های آموزشی هم برای اطلاع از جزییات استفاده توری‌های در و پنجره بهره ببرند.

 ظرفیت تولید شرکت به چه نحوی است و آیا توان پذیرش سفارشات زیاد در پروژه‌های بزرگ را دارید؟

در حال حاضر ظرفیت تولید توری در پارسا پیشرو، به طور میانگین روزانه 100 دهنه توری پلیسه و 170 دهنه توری رولینگ است که هر کدام در دو کارگاه مجزا، با مدرن‌ترین دستگاه‌های روز دنیا با نیروی کار مجرب تولید می‌شود و بر روند تولید توری‌ها نظارت دقیق فنی صورت می‌گیرد.

 تا چه میزان شرکت پارسا پیشرو، به مشتریان، مشاوره فنی برای انتخاب محصول با کیفیت می‌دهید؟

در پارسا پیشرو، انتخاب حق مشتریان است و به همین دلیل پیش از انعقاد قرارداد، تمامی مشاوره‌های لازم به مشتریان در انتخاب نوع توری و کیفیت مواد اولیه و نحوه استفاده از آن ارائه می‌شود و پس از آگاهی لازم آنها در جهت پاسخ به سفارشات گام برمی‌داریم.

 مزیت شرکت پارسا پیشرو و توری‌های تولید شده نسبت به دیگر شرکت‌ها فعال در صنعت توری چیست؟

ببینید! در انتخاب مواد اولیه و ملزومات از جمله مواد پلاستیکی، یراق‌آلات و پروفیل و نوع توری ما تلاش می‌کنیم تا بهترین‌ها را مورد استفاده قرار دهیم و از آنجایی که قائل به حقوق مشتریان و احترام نهادن به ایشان هستیم، هرگز فروش محصول را پایان مسولیت و تعهد خود نمی‌دانیم و باورما این است که اعتماد مشتریان و رضایت ایشان بزرگترین سرمایه ما و بهترین روش تبلیغ است و به هیچ عنوان حاضر نمی‌شویم به دلیل منافع کوتاه‌مدت، اعتماد و اطمینان بلندمدت مشتریان و مردم را از دست بدهیم.

 آیا گستره فعالیت شرکت پارسا پیشرو محدود به شهر تهران است یا امکان عرضه محصولات در دیگر شهرها را دارید؟

این شرکت دارای 18 نمایندگی فعال در کشور از شمال تا جنوب و از استان‌های شرقی و غربی کشور است و تیم فنی و نصب همکار شرکت پارسا پیشرو از توان بالایی برای عرضه محصولات و ارائه خدمات در پروژه‌های کلان در تمامی نقاط کشور را دارد.

 به نظر شما بزرگترین مشکلی که تولیدکنندگان صنعتی توری‌های جدید و پیشرفته با آن مواجه هستند، چیست؟

یکی از بزرگترین مشکلات این صنعت به کیفیت توری‌های موجود در بازار برمی‌گردد که فاقد کیفیت لازم بوده و به همین دلیل شرکت پارسا پیشرو به طور مستقیم اقدام به واردات توری می‌کند تا شاهد زنگ‌زدگی و افت کیفیت توری‌ها نباشیم.

 فکر می‌کنید تولید توری به صورت سنتی و زیرپله‌ای و استفاده از این توری‌ها چه تاثیری بر فعالیت صنعت توری‌های در و پنجره دارد؟

من معتقدم در حال حاضر از آنجایی سطح آگاهی مردم از طریق مجلات و نمایشگاه درب و پنجره و رسانه‌های جمعی در حال افزایش است، اکثریت مردم رو به توری‌های مدرن آورده‌اند و فضا برای تولیدکنندگان توری‌های سنتی و دستی سخت‌تر شده و امروزه همه در جستجوی کیفیت محصول و خدمات هستند و به همین خاطر شرکت پارسا پیشرو هیچ گونه نگرانی بابت تداوم رو به کاهش فعالیت کارگاه‌های سنتی و دستی تولید توری‌های در و پنجره ندارد.

 خدمات پس از فروش شرکت پارسا پیشرو به مشتریان شامل چه مواردی می‌شود و تا چه میزان مدیریت شرکت بر فرایند تولید و نصب توری‌ها نظارت دارد؟

همانگونه که تاکید کردم تمامی محصولات این شرکت شامل 10 سال خدمات پس از فروش بوده و در ضمن بعد از نصب کلیه توری‌ها توسط نصابان مجرب تلاش می‌شود تا رضایت کامل مالک از سوی مدیریت شرکت اخذ شود و مصرف‌کنندگان محترم هیچ‌گونه دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

 برنامه شرکت پارسا پیشرو برای آینده چیست و آیا به فکر افزایش ظرفیت تولید هستید؟

در حال طراحی توری‌های جدیدتر و مدرن‌تری هستیم که در نسل بعدی توری‌های رولینگ و پلیسه تغییر و تحویلی عظیم ایجاد کنیم و پایاپای شرکت‌های توری ساز خارجی به فعالیت خود ادامه دهیم.

 توری‌های تولید شده در شرکت پارسا پیشرو از حیث کیفیت توری‌ها، مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی و استحکام از سطح کیفیت مطلوبی برخوردارند؟

از آن لحاظ که از بهترین نوع رنگ بر روی پروفیل‌ها و توری‌های خارجی استفاده می‌شود، تمامی توری‌های تولید شده در برابر نور خورشید و سرما، گرما و باد بسیار مقاوم می‌باشد.

 نیروهای شاغل در بخش تولید و نصب توری‌های شرکت از چه مهارت‌ها و تخصص و تجربه برخوردارند؟

کلیة افراد نصاب این شرکت از آن لحاظ که خود تولیدکننده و طراح توری هستند و دارای بیش از پنج سال سابقه حرفه‌ای هستند این اطمینان خاطر را می‌دهیم که بهترین توری‌ها را با بالاترین کیفیت و مقاومت تقدیم مشتریان می‌نماییم و همواره در این شرکت تلاش می‌شود تا در نتیجه انتقال تجربیات و به روز نگه‌داشتن دانش کارکنان، جزو شرکت‌های پیشرو باقی بمانیم.

 سخن پایانی شما با مشتریان و فعالان صنعت توری‌های در و پنجره؟

در انتهای از تمامی مشتریان عزیز، همکاران گرامی، و شرکت‌های درب و پنجره‌ساز می‌خواهیم تا در انتخاب توری‌های خود تحقیقات جامع و کاملی داشته باشند و از کارگاه‌های نامعتبر و زیرپله‌ای توری تهیه نکنند که با مشکلاتی در زمینه خدمات پس از فروش برخورد نکنند.نکته مهم دیگر اینکه شرکت پارسا پیشرو در در حال طراحی و نوآوری نسل جدیدی از توری‌های در و پنجره است که از طراحی تا تولید و نصب خودکفا خواهیم بود و اعلام می‌کنیم که این شرکت آماده اعطای نمایندگی در سراسر کشور به افراد و شرکت‌های مجرب و کارآمد می‌باشد.

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم، شماره 83، شهریورماه 1393

 


ثبت نظر

ارسال