جاودانگی بنیس با کیفیت و رعایت حقوق مشتریان

پنجره ایرانیان:راز جاودانگی و ماندگاری در بازار کیفیت و رعایت حقوق مشتریان است و مشتریان بنیس همواره اعضای خانواده بنیس هستند و سرمایه اصلی ما، رضایت آنها است.
  • دوشنبه 10 شهریور 1393 ساعت 17:18

 اشـاره: « راز جاودانگی و ماندگاری در بازار کیفیت و رعایت حقوق مشتریان است و مشتریان بنیس همواره اعضای خانواده بنیس هستند و سرمایه اصلی ما، رضایت آنها است» این را مهندس سعید مهر پویان، مدیرفروش یکی از خوشنام‌ترین شرکت‌های فعال صنعت در و پنجره ایران می‌گوید و خطاب به تولیدکنندگان در و پنجره‌های دوجداره یوپی‌وی‌سی به عنوان اعضای خانواده بنیس تاکید می‌کند که هرگز کیفیت را قربانی قیمت نکنند و مطمئن باشند کیفیت، موفقیت آنها را تضمین خواهد کرد. مدیرفروش شرکت بنیس در گفتگوی اختصاصی با پنجره ایرانیان درباره راهبرد تجاری این شرکت اظهار می‌دارد: سیاست راهبردی ما همیشه بر این پایه استوار بوده است که کارگاه‌های مونتاژ و سازنده به عنوان شرکای تجاری شرکت بنیس با توجه به نیاز خود و مصرف‌کنندگان نهایی‌شان با توجه به تنوع و تعدد انواع یراق‌آلات بتوانند بدون دغدغه ذهنی و بی‌واسطه به اقلام درخواستی‌شان دسترسی پیدا کنند. دایره جغرافیایی توزیع و عرضه محصولات و سبد متنوع کالاها و یراق‌آلات شرکت بنیس هم سراسر ایران را شامل می‌شود و مدیرفروش شرکت می‌گوید: ما با فراهم آوردن و گرد‌آوری مجموعه‌ای از توانمندی‌ها و افراد متخصص و با دانش فنی مورد نیاز و با تهیه و تدوین یک سیستم توزیع مدون ومکانیزه سراسر کشور را پوشش داده‌ایم و به جرات می‌توان گفت که ارسال کالا و خدمات با بالاترین دقت و در کمترین زمان ممکن به اقصی نقاط کشور را ممکن کرده‌ایم. که این توانمندی و دقت در ارسال از ثبت سفارش تا تحویل نهایی کالا از نقاط قوت ونکات مثبت بنیس و باشگاه مشتریان‌اش است. این گفتگو را بخوانید:

برای مشاهده فایل پی‌دی‌اف اینجا کلیک کنید.

 شرکت بنیس از چه سالی و با چه هدفی فعالیت خود در بازار یراق‌آلات در و پنجره را آغاز کرد؟

تیم مدیریتی این شرکت از سال 1386 فعالیت خود را در عرصه صنعت در و پنجره با حضور در شرکت‌های معتبر پروفیل‌ساز و وارد کننده یراق‌آلات شروع کرده است. منتهی بنیس به شکل امروزی با جمع شدن و همکاری این تیم به دور هم در سال 1390 با هدف تامین کلیه قطعات و لوازم مورد نیاز کارگاه‌ها و کارخانجات مونتاژ درب و پنجره یوپی‌وی‌سی در دو بخش بازرگانی وتولید تاسیس شده است.

 شرکت بنیس در حال حاضر چه محصولاتی را با چه برندهایی در اختیار تولیدکنندگان در و پنجره قرار می‌دهد؟ و چرا ترجیح داده به جای انتخاب برند خاص و یراق‌آلات محدود، سبد محصولات خود رامتنوع سازد؟

سیاست راهبردی ما همیشه بر این پایه استوار بوده است که کارگاه‌های مونتاژ و سازنده به عنوان شرکای تجاری شرکت بنیس با توجه به نیاز خود و مصرف‌کنندگان نهایی‌شان با توجه به تنوع و تعدد انواع یراق‌آلات بتوانند بدون دغدغه ذهنی و بی‌واسطه به اقلام درخواستی‌شان دسترسی پیدا کنند و این یکی از مهمترین اصول تعریف شده در بنیس است که این شرکای تجاری یا مشتریان حق انتخاب داشته باشند و بر این اساس سبد کالایی که تدوین گردیده است در بخش یراق‌آلات تک حالته و دو حالته، فرانسوی و فولکس واگنی شامل زیگینیای آلمان، Geviss ، Akpen ، Vhs ترکیه ودر بخش گسکت و نوارهای درزبندی سچیل ترکیه، hRabtec امارات و کربن است و برای تکمیل این مجموعه انواع پیچ و چسب و فوم و... از تایوان و ترکیه با توجه به بهترین کیفیت و قیمت مناسب لحاظ شده است.

 محصولات عرضه شده توسط بنیس چه استاندارد ملی و بین‌المللی دارند وملزومات بنیس از چه ضمانت کیفی پس از فروش برخوردار است ؟

محصولات و اقلام عرضه شده توسط بنیس دارای بالاترین و معتبرترین گواهینامه‌های بین‌المللی و اروپایی است. ما سعی کرده‌ایم با ارائه خدمات مناسب به مشتریان و جلب رضایت حداکثری آنان سهم مناسبی از این بازار داشته باشیم؛ به همین منظور چون ما خود را در کنار مشتریان می‌بینیم و فروش محصولات را پایان تعهد خود به تولیدکنندگان نمی‌دانیم به صورت نامحدود در برابر کالا و خدمات عرضه شده پاسخگو هستیم.

 در انتخاب محصولات وبرندها، شرکت بنیس چه معیار‌ها و ملاک‌هایی را در نظر می‌گیرد ؟

با پایبندی به اصل کیفیت مناسب کالاهای ارائه شده، سعی بر این بوده است تا بهترین اقلام از نظر کیفی گلچین و با مناسب‌ترین قیمت‌ها عرضه گردند.

 دایره جغرافیایی فعالیت بنیس چگونه است و آیا امکان عرضه محصولات و کالاها در سراسر کشور را دارید ودر حال حاضر این محصولات در چه شهرها و استان‌هایی عرضه می‌شود ؟

ما با فراهم آوردن و گرد‌آوری مجموعه‌ای از توانمندی‌ها و افراد متخصص و با دانش فنی مورد نیاز و با تهیه و تدوین یک سیستم توزیع مدون ومکانیزه سراسر کشور را پوشش داده‌ایم. به جرات می‌توان گفت که ارسال کالا و خدمات با بالاترین دقت و در کمترین زمان ممکن به اقصی نقاط کشور را ممکن کرده‌ایم که این توانمندی و دقت در ارسال از ثبت سفارش تا تحویل نهایی کالا از نقاط قوت ونکات مثبت بنیس و باشگاه مشتریان‌ش می‌باشد.

 به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر و با سابقه درخشان چه توصیه‌ای به سازندگان در و پنجره در انتخاب یراق‌آلات و ملزومات مصرفی دارید؟

با توجه به افزایش قیمت‌های جهانی ملزومات تولید درب و پنجره و تشدید رقابت بین تولیدکنندگان در جهت پایین آوردن قیمت تمام شده کالای نهایی، میل به استفاده از اقلام و ملزومات با کیفیت پایین و ارزان در بین مونتاژکاران رشد و افزایش یافته است که این امر به شدت بر کیفیت محصول نهایی آنها اثرگذار بوده و ادامه روند فوق ذهنیت خوب عموم نسبت به پنجره‌های یوپی‌وی‌سی را تغییر می‌دهد که به ضرر و زیان همه دست اندرکاران این صنعت خواهد بود و توصیه بنیس به تولیدکنندگان درو پنجره که پل ارتباطی با مصرف‌کننده نهایی هستند، استفاده از یراق‌آلات و ملزوماتی است که حداقل استانداردها را دارا باشند.

 خدمات پس از فروش و خدمات فنی بنیس به مشتریان شامل چه مواردی می‌شود و برای نیازهای آموزشی مشتریان چه برنامه‌هایی در دست اجرا دارید؟

با عنایت به این مطلب که عموم مشتریان بنیس از سطح فنی و کیفی بالایی برخوردار می‌باشند و تعامل موجود بین کارشناسان فنی بنیس و تولیدکنندگان باعث به روز شدن اطلاعات و مباحث فنی دیگر می‌گردد، لذا شرکت بنیس همواره آمادگی خود را در جهت اعزام گروه کارشناسی، مشاوره تلفنی و یا ارسال هرگونه اطلاعات کتبی و کاتالوگ‌ها به کارگاه‌های جدیدالتاسیس و آموزش فرآیند تولید و نحوه مطلوب استفاده از یراق‌آلات و ملزومات مصرفی دیگر را اعلام کرده است و در این راه، یار و همدم همه اعضای خانواده بنیس می‌باشد.

 تا چه اندازه شرکت بنیس خود را در برابر انتقادها و پیشنهادهای مشتریان پاسخگو می‌داند ؟

از آنجا که اولین و مهمترین اصل و شعار در بنیس ارائه بهترین سرویس وخدمات به مشتریان می‌باشد و طبیعی است که در طی این مسیر همواره از آرا و نظرات، پیشنهادات و انتقادات عزیزان بهره برده و با همفکری و مشارکت با آنان بهترین تصمیم‌ها و راهکارها اتخاذ و به آنها عمل گردیده است و کمااینکه این نظرات و انتقادات همیشه چراغ راه آینده ما خواهند بود.

 استفاده از یراق‌آلات وملزومات مصرفی با کیفیت چه تاثیری بر ساخت و نصب درو پنجره استاندارد و با کیفیت دارد؟

اساسا در و پنجره‌های دو جداره به این دلیل مورد استقبال عموم قرار گرفته‌اند که به عنوان عایق در برابر انتقال انرژی صدا و گرد و خاک عمل می‌کنند وبه یقین اثبات شده که نقش یراق‌آلات و گسکت با کیفیت مناسب در ارتقای کیفی در و پنجره‌ها بسیار تعیین کننده است.

 وضعیت انبار و تجهیز یراق‌آلات و ملزومات بنیس چگونه است تا بتواند به سفارشات مشتریان در اسرع وقت پاسخ شایسته دهد تا آنها با توقف خط تولید مواجه نشوند؟

تجربه دو سال اخیر در مورد نوسانات شدید ارزی و وقفه‌های پیش آمده در امر ورود کالا باعث شده است که بنیس با اتخاذ راهکار‌ها و برنامه‌ریزی مناسب دپوی مطمئنی از یراق‌آلات وملزومات را تهیه دیده تا دغدغه کمبودهای بوجود آمده در بازار به بهترین نحو جبران و پاسخگوی کلیه نیازهای مشتریان‌اش باشد. در همین راستا به منظور دسترسی فراگیر مشتریان به کالا و خدمات و سهولت دریافت بار توسط مشتری، بنیس اقدام به مکان یابی جهت استقرار سیستم انبار در غرب تهران نموده است و به زودی خبر افتتاح انبار غرب را به صورت رسمی از طریق همین نشریه به اطلاع همکاران و مشتریان عزیز خواهیم رساند.

 برنامه شرکت بنیس برای تداوم حضور موفق تر در بازارچیست؟

این بحث بر دو نکته اساسی استوار است :

نخست حضور فعال و بازدید از کلیه نمایشگاه‌های تخصصی کشورهای منطقه و داخل کشور و دسترسی به آخرین فناوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین؛ دوم بازرسی وسرکشی مستمر به کارگاه‌ها و کارخانه‌های مونتاژ در سراسر کشور و اطلاع و آگاهی از آخرین نیازها و مشکلات آنها. ‌

 آیا در حال حاضر شرکت بنیس در زمینه واردات وعرضه پروفیل هم فعالیت دارد یا تصمیمی برای این کار دارید؟

از بدو تاسیس تمام تلاش ما به این اصل استوار بوده است که بتوانیم کلیه اقلام مورد نیاز مشتریان را در اسرع وقت و کوتاه‌ترین زمان وبا بهترین شرایط فراهم نمانیم و به واسطه همین امر بحث عرضه پروفیل جزو برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت شرکت بنیس می‌باشد که امیدواریم در اولین فرصت محقق گردد.

 انتظار شما از نشریه پنجره ایرانیان به عنوان نشریه مرجع صنعت در و پنجره یو‌پی‌وی‌سی ایران چیست و چه پیشنهاداتی برای ارتقای هر چه بیشتر سطح محتوایی نشریه دارید ؟

لازم میدانم مراتب سپاس خود را از نشریه پنجره ایرانیان به واسطه رسالت حرفه‌ای و تلاش برای ارتقاء سطح کیفی صنعت در و پنجره اعلام و برای همکاران‌تان آرزوی موفقیت داشته باشم.

 سخن پایانی شما با مشتریان بنیس ؟

راز جاودانگی و ماندگاری در بازار کیفیت و رعایت حقوق مشتریان است. مشتریان بنیس همواره اعضاء خانواده بنیس هستند و سرمایه اصلی ما رضایت آنها است وباید تاکید کنم که هرگز کیفیت را قربانی قیمت نکنند و مطمئن باشند کیفیت، موفقیت آنها را تضمین خواهد کرد.

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم، شماره 83، شهریورماه 1393


ثبت نظر

ارسال