برندی جدید اما آشنا

پنجره ایرانیان: در میان انبوهی از محصولات مختلف که در بازار به چشم می‏ خورند، بدون تردید موفقیت از آن محصولات باکیفیت است در این نکته تردیدی نیست؛ کیفیت بالا شرط لازم برای موفقیت یک کالا در بازار است، با این حال هرگز شرط کافی به‏ شمار نمی ‏آید.
  • یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 9:48

نمی ‏توان تاثیر قطعی سیاست‏ های فروش کالا، نوع تعامل با مشتری و فراهم آوردن حمایت‏ های لازم از خریدار، را بر میزان محبوبیت یک محصول در بازار کتمان کرد؛ آن هم بازار یراق ‏آلات در و پنجره یو.پی.وی.سی؛ بازاری که لبریز از برندهای مختلف است، و بازاری که رقابت سختی در آن جریان دارد. در این میان برخی شرکت‏ ها عملکرد موفقی از خود به نمایش گذاشته‏ اند. شرکت ساتیان یکی از این شرکت‏ هاست. ساتیان، عرضه‏ کننده برندهای مختلف یراق‏ آلات ازجمله روتو، تصمیم گرفته برندی دیگر را وارد سبد و پر و پیمان محصولات خود کند. ساتیان این بار به سراغ برند ورنه رفته است. ورنه برندی ترک و احتمالا آشنا برای برخی از فعالان عرصه تولید در و پنجره ‏های یو.پی.وی.سی است. برند باکیفیتی که مدت‏ هاست در بازار ایران حضور دارد. پرسشی که اینجا ذهن را به خود مشغول می‏ کند این است که چرا چنین شرکتی با این تعداد برندهای مطرح و محبوب در بازار به ‏سراغ برندی می ‏رود که در بازار موجود است! ظاهرا، برند نام‏ آشنای ورنه این بار قرار است با سیاستی متفاوت وارد بازار شود، و همچنین با حمایت و خدماتی متفاوت. آنگونه که مدیر فروش ساتیان به ما می‏ گوید شما این بار ورنه را متفاوت از گذشته خواهید دید. آنچه در ادامه می‏ خوانید متن مصاحبه خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان با محمد حقیقی، مدیر فروش شرکت ساتیان است:

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید.

ظاهرا شرکت ساتیان قصد دارد برند ورنه را نیز به سبد محصولات خود بیافزاید، لطفا در خصوص این برند توضیح دهید.
در ابتدا و قبل از هر صحبتی جا دارد ازطرف خودم و مدیریت شرکت ساتیان، به نشریه پنجره به ‏دلیل ایجاد فضایی مناسب جهت اطلاع‏ رسانی در مورد صنعت در و پنجره مراتب قدردانی و سپاس خود را اعلام کنم.
بدون شک وجود این نشریه و مدیریت توانای آن نقش بسیاری در رشد و بالا بردن سطح دانش صنعت در و پنجره ایفا کرده است.
یکی از سیاست‏ های شرکت ساتیان که همواره مورد توجه مدیران این شرکت بوده، کیفیت یراق ‏آلات می‏ باشد و از اوایل سال 94 همواره اضافه کردن یک برند معتبر و باکیفیت از یراق ‏آلات ترک درجلسه‏ های شرکت مطرح بوده است. در نهایت پیشنهاد شد که به کمک مدیریت مجموعه و همکاری بخش فنی و بازرگانی این امر محقق گردد. در نتیجه شرکت تصمیم گرفت برند ورنه را که از نظر کیفیت مورد تایید بخش فنی می ‏باشد به سبد کالای خود اضافه کند.

کیفیت محصولات این برند در چه سطحی می ‏باشد؟
کارخانه ورنه یکی از قدیمی ‏ترین کارخانه‏ های تولید‏کننده یراق‏ آلات در و پنجره در ترکیه می‏ باشد که موفق به کسب گواهینامه ‏های معتبر اروپایی همچون آلمان RAL، IFT شده است. در آینده نزدیک کلیه گواهینامه ‏ها جهت بررسی آسان همکاران تولید‏کننده در وبسایت شرکت ساتیان قرار خواهد گرفت. همچنین برخورداری از 10 سال گارانتی، خود می‏ تواند گواه خوبی بر کیفیت این محصول باشد.

وجه تمایز یراق ‏آلات ورنه با دیگر برندها در چیست؟
باتوجه به شناختی که از شرکت ساتیان دارید، این شرکت چندین برند (ROTO، VHS، ASO، SUMO، GEZE، VORNE، HAUTAU) را به بازار عرضه می‏ کند و به ‏طور کلی تنوع بالا در محصولات، چه در زمینه بازشوها و چه در مورد برندها، از شاخصه ‏های اصلی شرکت ساتیان است.
یراق آلات ورنه باتوجه به تنوع زیاد در بازشوهای در و پنجره تا حدود بسیاری با سیاست‏ های شرکت همسو می‏ باشد.
به‏ نظر شرکت ساتیان بازار ایران در صنعت در و پنجره بازاری آزاد و دارای پتانسیل بسیار بالایی است و هر شرکتی می ‏تواند با توجه به سیاست‏ ها و توانایی‏ های خود و با تکیه بر امکانات موجود خود، در چارچوب قوانین تجارت و دادوستد به فعالیت بپردازد.

با توجه به اینکه برند ورنه هم‏ اکنون نیز در بازار ایران به فروش می‏ رسد، به چه دلیل شرکت ساتیان نیز قصد کار روی این محصول را دارد؟
مسلماً ورنه یکی از برندهای قدیمی و شناخته شده در بازار ایران است، اما یکی از دلایلی که باعث موفقیت و ماندگاری ساتیان تا به امروز گردیده است سیاست فروش یراق ‏آلات این شرکت است که بر مباحث آموزشی و فنی متکی بوده است. بدون تردید از این پس یراق ورنه را متفاوت‏ تر از پیش خواهید دید.
مانند برندهای قبلی، هر زمان ساتیان می‏ خواهد کالایی را به سبد محصولات خود اضافه کند با تعدادی از همکاران تولیدکننده در و پنجره مشورت می‏ کند. در مورد ورنه نیز دقیقا پیشنهادات این دوستان مورد بررسی قرار گرفته و نظرات بسیار مثبت و سازنده‏ای مطرح شده و با توجه به کیفیت و تنوع یراق ورنه، ساتیان بازار روبه رشد و مثبتی را پیش بینی می ‏کند.

شرکت ساتیان توجه ویژه‏ای به امر آموزش دارد و حتی مدتی است یک اتاق آموزش برپا کرده است. چه هدفی را از پرداختن به مبحث آموزش دنبال می‏ کنید؟ و تاکنون در تحقق این اهداف چقدر موفق بوده ‏اید؟
هدف شرکت ما به‏ عنوان عضو بسیار کوچکی از صنعت درب و پنجره بالا بردن کیفیت محصولات تولید شده در این صنعت و نیز رضایتمندی مشتری نهایی و مصرف‏ کننده و همچنین استفاده از به ‏روزترین مدل‏ های بازشو در کشور می‏ باشد. در این راستا فضای آموزشی که در محیط انبار شرکت تاسیس شده کمک بسیاری به ما کرده و به‏ جرات می‏ توانم بگویم در این امر ما به کمک شما و دوستان و همکاران تولید‏کننده قدم‏های خوبی را برداشته ‏ایم.

از آنجا که شرکت ساتیان هم‏ اکنون در حال همکاری با شرکت‏ های اروپایی است، فکر می‏ کنید ایجاد فضای جدید اقتصادی حاصل از توافق هسته ‏ای، بر نوع ارتباط شما با این شرکت‏ ها‏ تاثیری به جا خواهد گذاشت؟
مطمئناً این شرایط در کوتاه مدت تاثیری نخواهد داشت، اما دوستان تولیدکننده اطمینان داشته باشند که ما همواره به دنبال ایجاد شرایط آسان و مطمئن در مورد تامین یراق آلات هستیم و امیدواریم در آینده‏ای نزدیک خبرهای خوبی برای شما داشته باشیم.
در پایان جا دارد از تمامی پرسنل شرکت و مدیریت مجموعه و نمایندگی‏ ها وپرسنل خوب شعب و همکاران تولیدکننده و همچنین نشریه پنجره ایرانیان مراتب تشکر و قدردانی خود را اعلام کنم و سپاسگذار باشیم بابت اینکه همیشه و در همه حال کنار ما و حامی ما بوده ‏اید.

نشریه پنجره ایرانیان ــ سال هشتم ــ شماره 95 ــ شهریور 94


ثبت نظر

ارسال