گسترش ابزار پاسارگاد کیفیت بی‌نظیر را تضمین می‌کند

پنجره ایرانیان:گسترش ابزار پاسارگاد، نامی آشنا و مورد اعتماد در صنعت ایران با سابقه درخشان در زمینه فروش ماشین‌آلات صنعتی و ابزار برقی، به رقیبی سخت در زمینه تامین ماشین‌آلات صنعت در و پنجره دوجداره یوپی‌وی‌سی ایران تبدیل شده است.
  • یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 11:46

اشاره: گسترش ابزار پاسارگاد، نامی آشنا و مورد اعتماد در صنعت ایران با سابقه درخشان در زمینه فروش ماشین‌آلات صنعتی و ابزار برقی، به رقیبی سخت در زمینه تامین ماشین‌آلات صنعت در و پنجره دوجداره یوپی‌وی‌سی ایران تبدیل شده است. 

مدیرعامل سخت‌کوش اما مصمم و مدافع حقوق مشتریان این شرکت خوش سابقه می‌گوید: « باز پرداخت 100 درصد از وجوه پرداختی و خسارات وارده به صورت نقدی در صورت بروز هرگونه نارسایی در کیفیت و یا خدمات پس از فروش» یکی از اصول بنیادین شرکت گسترش ابزار پاسارگاد است و ضمانت طلایی این شرکت به معنای خط پایانی است بر تمامی نگرانی‌ها و دغدغه‌های سازندگان و تولیدکنندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران. مهندس ابراهیم داودی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پنجره ایرانیان، مشخصات فنی و مزیت‌های رقابتی ماشین‌آلات عرضه شده توسط شرکت گسترش ابزار پاسارگاد را در زمینه‌های طراحی و تولید ماشین‌آلات،  وضعیت و کیفیت قطعات برقی و  قطعات پنوماتیکی و الکتروپنوماتیکی، استانداردهای بدنه و شاسی ماشین‌آلات و الیته ایمنی و امنیت کاربر در نتیجه استفاده از ماشین‌آلات و خدمات گسترش ابزار پاسارگاد را توضیح می‌دهد. مهندس داودی می‌گوید: در حال حاضر شرکت گسترش ابزار پاسارگاد عهده‌دار عرضه مستقیم ماشین‌آلات  SISTEM Makina  ترکیه و Prosteq ایتالیا در زمینه تولید درب و پنجره یوپی‌وی‌سی، در زمینه شیشه‌های دوجداره ماشین آلات Seba Makina ترکیه و در زمینه خطوط تولید پروفیل UPVC، پرفیل استیسر، پروفیل گالوانیزه چندین شرکت معتبر ترکیه، ایتالیا و چین را بر عهده دارد.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

برای مشاهده متن گفتگو به صورت پی‌دی‌اف اینجا کلیک کنید

  •  چرا این صنعت را برای فعالیت انتخاب کرده‌اید؟

با توجه به اینکه این‌جانب از سال‌ها قبل در زمینه فروش ماشین‌آلات صنعتی و ابزار برقی فعالیت داشته‌ام، از حدود شش سال قبل با رشد صنعت تولید درب و پنجره‌های دوجداره یوپی‌وی‌سی اقدام به تاسیس شرکتی جدید برای حضور در این بازارکردیم که به لطف خدا توانستیم با پیدا کردن تامین کنندگان حرفه‌ای‌ خارجی یکی از ارزشمندترین برندهای ماشین‌آلات ترکیه (SISTEM MAKINA) را به بازار کشور عرضه کنیم.

  •  شرکت گسترش ابزار پاسارگاد از چه سالی فعالیت خود را در زمینه ماشین‌آلات صنعتی به ویژه صنعت در و پنجره، پروفیل و شیشه‌های دوجداره آغاز کرده است؟

ما در شرکت گسترش ابزار پاسارگاد حدود شش سال است که این توفیق را داریم به شرکت‌های مختلف برای راه‌اندازی خطوط تولید درب و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی وشیشه‌های دوجداره کمک کنیم.

  •  علت استقبال فعالان و تولیدکنندگان صنعت در و پنجره از ماشین‌آلات شرکت گسترش ابزار پاسارگاد چه بوده است؟

کیفیت عالی، خدمات پس از فروش منحصر بفرد و تنوع بالای محصولات از وجوه عمده تمایز و علل مهم انتخاب شرکت گسترش ابزار پاسارگاد از سوی مشتریان گرانقدر به شمار می‌رود، همچنین ایمنی بسیار بالای محصولات عرضه شده از عوامل بسیار تاثیرگذار در انتخاب این سری از دستگاه‌هاست. ولی در مجموع حرفه‌ای‌ بودن در تمامی زمینه‌ها نقطه تمایز اصلی این شرکت با فروشندگان دیگر ماشین‌آلات صنعتی است.

  •  معنای شعار شرکت شما " آرامش در تولید، اطمینان در سرمایه گذاری " چیست و چگونه به آن عمل می‌کنید ؟

تمامی مدیرانی که کارخانه‌هایشان به عنوان مثال با ماشین‌آلات شرکت ترکیه‌ایSISTEM MAKINA (که برند اصلی شرکت گسترش ابزار می‌باشد) تجهیز شده، طعم آرامش در تولید را چشیده‌اند و بر سر هر میز مذاکره‌ای با خیال راحت حاضر شده‌اند چراکه می‌دانند با اتکا به کیفیت و استقامت بالای این ماشین‌آلات می‌توان سفارشهای کلان را در زمان محدود انجام داد، حتی اگر مجبور باشند به صورت شبانه‌روزی کار کنند، خللی در کیفیت و عملکرد این دستگاه‌ها وارد نمی‌شود. همیشه مطمئن هستند که کیفیت تولید، ظرافت و دقت ماشین‌آلات SISTEM MAKINA حتی مشتریان بسیار سختگیر و ریزبین را خشنود خواهد ساخت. همیشه مطمئن هستند که ماشین‌آلات SISTEM MAKINA به خاطر نوع طراحی و داشتن سیستم‌های حفاظتی الکتریکی و مکانیکی کامل، هیچ‌گونه حادثه ای برای پرسنل کارخانه نخواهند داشت و می‌دانند که شبکه خدمات پس از فروش ماشین‌آلات SISTEM MAKINA سریع‌ترین، دقیق‌ترین و حرفه‌ای‌ترین کادر خدمات فنی کشور، به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته در خدمت هستند و این معنای دقیق آرامش در تولید و اطمینان در سرمایه‌گذاری در این بازار پر از مشکلات امروز است.

  •  آیا برای مشتریان خود خدمات فنی نظیر آموزش کاربران و ارائه قطعات لازم پیش بینی شده است؟

هر مشتری از بدو ورود به شرکت تحت مشاوره‌های دقیق و کارشناسی قرار گرفته و ضمن کمک به انتخاب صحیح به ایشان، در صورت عدم آشنایی با صنعت یوپی‌وی‌سی می‌تواند از دوره‌های آموزشی که به دو صورت آموزش در محل مشتری پس از نصب و یا آموزش در کارگاه‌های آموزشی برقرار می‌شود، استفاده کند. همچنین در هنگام نصب ماشین‌آلات یک سری آموزش‌ها در زمینه نحوه استفاده از ماشین‌آلات به مشتریان داده می‌شود و مشتریان گرامی در طول سال ضمن دعوت به سمینارهای رایگان با پیشرفت‌های جدید بین‌المللی در این صنعت آشنا می‌شوند.

  •  مزیت نسبی و امتیاز ویژه ماشین‌آلات تولیدی شرکت گسترش ابزار پاسارگاد نسبت به سایر ماشین‌آلات چیست؟

اجازه بدهید پاسخ سئوال جناب‌عالی را به 5 تقسیم کنم و این مزیت‌ها را خدمت خوانندگان ارجمند نشریه شما عرض کنم،
1. طراحی و تولید: شرکت SISTEM MAKINA پس از سال‌ها تولید و همچنین تحقیق از مشتریان و مصرف‌کنندگان تلاش‌کرده تمامی مشکلات و کاستی‌های ماشین‌آلات خود را برطرف کند، به گونه‌ای که به جرات می‌توان گفت یکی از کم مشکل‌ترین ماشین‌آلات در مقایسه با حتی ماشین‌آلات ساخت ایتالیا و آلمان محصولات SISTEM MAKINA است. همچنین خط تولید و مونتاژ این شرکت یکی از دقیق‌ترین، منظم‌ترین و حرفه‌ای‌ترین خطوط تولید ماشین‌آلات یوپی‌وی‌سی در ترکیه و حتی در اروپا محسوب می‌شود.
2. قطعات برقی: تمامی قطعات برقی و الکترونیکی این دستگاه‌ها تولید معتبرترین برندهای آلمانی، ایتالیایی و ژاپنی (دارای خدمات پس ازفروش بین‌المللی) بوده و از هیچ‌گونه قطعه‌ای از برندها و کشورهای متفرقه استفاده نمی‌شود.
3. قطعات پنوماتیکی و الکتروپنوماتیکی: با توجه به اینکه کشور تایوان یکی از بهترین تولیدکنندگان قطعات پنوماتیکی در دنیا است، تلاش شده تا تمامی قطعات مورد نیاز ماشین‌آلات SISTEM MAKINA ازدو کمپانی بسیار سرشناس و خوشنام تایوانی که در ایران دارای نمایندگی و خدمات هستند، تهیه شود.
4. بدنه و شاسی: کلیه ماشین‌آلات SISTEM MAKINA با ضریب اطمینان دوبرابر نسبت به تمامی استانداردها طراحی و تولید می‌شوند، به عنوان مثال بدنه، شاسی و پایه‌های این دستگاه‌ها با ورق‌های فلزی با ضخامت دوبرابر دیگر ماشین‌آلات تولید می‌شوند تا بتوانند در دراز مدت بارهای ناشی از کار سخت و پرتیراژ را تحمل کرده و دستگاه دقت و کارایی خود را از دست ندهد.
5. ایمنی و امنیت کاربر: سیستم برقی این ماشین‌آلات به گونه‌ای طراحی شده که خطر هرگونه برق‌گرفتی و یا حتی شوک برقی به کاربر را به صفر برساند، همچنین دستگاه به گونه‌ای طراحی شده که کاربر در حالت عادی و استاندارد به هیچ وجه نمی‌تواند عملی انجام دهد که موجب ایجاد سوانح مکانیکی نظیر لمس تیغه اره‌ها، لمس تفلون‌های ذوب کننده، صدمه به سیتم بینایی و. .. شود که تمامی این تدابیر موجب اخذ گواهینامه استاندارد ایمنی اروپا برای این ماشین‌آلات شده است.

  •  عرضه ماشین‌آلات به مشتریان به طور مستقیم صورت می‌گیرد یا اینکه در سراسر استان‌های کشور نمایندگی فروش دارید؟

محصولات شرکت علاوه بر فروش مستقیم از طریق دفتر مرکزی شرکت، از طریق نمایندگی‌های فروش شرکت در سراسر ایران نیز به فروش می‌رسند، البته شایان ذکر است که نمایندگی‌های شرکت با دقت و وسواس بسیاری انتخاب می‌شوند و در تمامی این نمایندگی‌ها قیمت‌گذاری، مشاوره، فروش و خدمات پس از فروش با استانداردهای یکسان انجام می‌شود.

  •  تا چه میزان ماشین‌آلات شرکت گسترش ابزار پاسارگاد با آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته می‌شود؟

ببینید! شرکت‌هایی که در کشورهای ایتالیا و ترکیه تامین محصولات شرکت گسترش ابزار پاسارگاد را بر عهده دارند، از جمله پیشروان تحقیق وتوسعه در زمینه ماشین‌آلات صنعتی محسوب می‌شوند و تمامی این شرکت‌ها دائما در حال توسعه وپیشبرد محصولاتشان هستند. همچنین تمامی محصولات تولید شده مخصوص بازار ایران با نظر مستقیم واحد مهندسی فروش و خدمات پس از فروش شرکت از قطعات تولیدی معتبرترین شرکت‌های بین‌المللی غربی بر اساس خواست و نیاز بازار ایران طراحی و تولید می‌شوند.

  •  تنوع طراحی و ماشین‌آلات تولیدی یا عرضه شده توسط شرکت گسترش ابزار پاسارگاد چگونه است و آیا متناسب با نیاز واحدهای تولید شیشه‌های دوجداره و ظرفیت کاری آنها ماشین‌آلات ارائه خواهید کرد؟

یکی از وجوه تمایز شرکت گسترش ابزار پاسارگاد تنوع عالی در محصولات است که این به لطف وجود یک دپارتمان بسیار قوی بازرگانی داخلی و خارجی امکان‌پذیر شده است. ضمن اینکه گستره محصولات این شرکت در زمینه صنعت یوپی‌وی‌سی کامل بوده و شرکت گسترش ابزار پاسارگاد توانایی حمایت و پشتیبانی انواع خطوط تولید از پروفیل یوپی‌وی‌سی و اسپیسر تا شیشه‌های دوجداره را دارد، همچنین در زمینه شیشه‌های دوجداره شرکت با داشتن نمایندگی مستقیم از دو شرکت معتبر ترکیه‌ای و همچنین دو کارگاه تولیدی داخلی توانایی دارد، از کارگاه‌های کوچک و دستی تا کارخانه‌های عظیم تولید شیشه دوجانبه را راه‌اندازی و پشتیبانی کند.

  •  آیا شرکت شما نمایندگی ارائه محصولات و ماشین‌آلات شرکت‌های خارجی را عهده‌دار است و چه خدماتی و ماشین‌الات خارجی عرضه می‌کند؟

در حال حاضر شرکت گسترش ابزار پاسارگاد عهده‌دار عرضه مستقیم ماشین‌آلات  SISTEM Makina  ترکیه و Prosteq ایتالیا در زمینه تولید درب و پنجره یوپی‌وی‌سی، در زمینه شیشه‌های دوجداره ماشین آلات Seba Makina ترکیه و در زمینه خطوط تولید پروفیل UPVC، پرفیل استیسر، پروفیل گالوانیزه چندین شرکت معتبر ترکیه، ایتالیا و چین را بر عهده دارد.

  •  گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت گسترش ابزار پاسارگاد در قبال محصولات به چه نحوی است و منظور از ضمانت طلایی چیست؟

خدمات پس از فروش ماشین‌آلات صنعتی از نکات بسیار مهم برای هر کارخانه‌داری است، حتی بهترین ماشین‌آلات با یک خدمات پس از فروش ضعیف می‌تواند به فاجعه‌های بسیار برای تولید منجر شود و چه بسیار کارخانجاتی که به لحاظ عدم دریافت خدمات خوب و به موقع دچار ضررهای بسیار مالی و اعتباری شده‌اند. با توجه به سابقه شخصی این‌جانب در بحث خدمات پس از فروش در شرکت‌های آلمانی تلاش کرده‌ایم خدمات پس از فروش شرکت را در حد همان استانداردهای کشورهای پیشرفته صنعتی حفظ نماییم و یک خدمات پس از فروش بسیار سریع، حرفه‌ای و با کیفیت را ارائه نماییم و این خدمات پس از فروش از عوامل مهم جذب مشتری‌های جدید و حفظ مشتریان قدیمی برای شرکت گسترش ابزار پاسارگاد است؛ به نحوی که تمامی دارندگان دستگاه‌های عرضه شده توسط این شرکت دارای روابط بسیار نزدیک با شرکت بوده و به نوعی از شرکای ما محسوب می‌شوند و ما نیز هیچ مانعی در برابر تحقیقات از نوع عملکرد سازمان خدمات پس از فروش شرکت برای متقاضیان محصولات شرکت قائل نیستیم و به راحتی لیست تمامی دارندگان محصولات شرکت را در اختیار مشتریان بالقوه قرار می‌دهیم. همچنین شرکت ما یکی از معدود شرکت‌هایی است که یک انبار کامل از تمام قطعات یدکی ماشین‌آلات را جهت خدمات‌رسانی بهتر تجهیز کرده و سیستم ارسال قطعه ما یکی از سریع‌ترین سیستم‌های پشتیبانی قطعات است.

  •  تعهد شرکت در قبال خدمات پس از فروش به چه نحوی است؟

از اولین اصول و شعارهای شرکت ما این است که " باز پرداخت 100 درصد از وجوه پرداختی و خسارات وارده به صورت نقدی در صورت بروز هرگونه نارسایی در کیفیت و یا خدمات پس از فروش " که این موضوع را در هنگام قرارداد به صورت کتبی تضمین می‌کنیم. البته بهترین گواه برای ما مشتریان عزیزی هستند که سالهاست با این ماشین‌آلات به تولید پرداخته‌اند و کیفیت و خدمات پس از فروش منحصر بفرد ما را تجربه کرده‌اند. همکاران ما در دفتر فروش شرکت گسترش ابزار پاسارگاد آماده هستند تا لیست نام و تماس تمامی مشتریان قبلی این محصول را بدون هیچگونه گزینش در اختیار شما قرار دهند تا ایشان نیز در انتخاب بهترین‌ها، صنعتگران گرامی را یاری دهند.

  •  آیا شرکت شما در زمینه مشاوره‌های قبل از سفارش، به نیازهای مشتریان می‌اندیشد؟

از نقاط درخشان شرکت گسترش ابزار پاسارگاد وجود دپارتمان مهندسی فروش است که وجود افراد بسیار خبره با تجربه در بازار‌های صنعتی و تحصیلات مهندسی و مدیریتی مربوطه آماده انجام مشاوره‌های امکان‌سنجی اقتصادی، مالی و فنی به صورت کاملا حرفه‌ای و صادقانه است. شایان ذکر است که از اصول اولیه تیم مشاوره شرکت نگاه به منافع مشتری به جای منافع شرکت است.

  •  برنامه شما برای آینده چیست و اگر نکته خاصی باقی مانده است، بفرمایید.

با امید به خدا در سال جدید برند جدید شرکت گسترش ابزار پاسارگاد که یک انقلاب بزرگ در عرصه ماشین‌آلات صنعتی کشور است، به بازار عرضه خواهد گشت به گونه‌ای که برای اولین بار برندهای 100 درصد ساخت اروپای غربی با قیمت قابل دسترس در اختیار عموم قرار خواهد گرفت،. همچنین سیستم آموزش بسیار پیشرفته منطبق بر استانداردهای جهانی برای ارتقا سطح علمی تولیدکنندگان اجرا خواهد شد.

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم، شماره 78-79، اردیبهشت ماه 1393


ثبت نظر

ارسال