نکات مهم درراه اندازی یک کسب‌وکار موفق و بررسی صحیح کسب‌وکار موجود

مهندس شهرام علیزاده / مدیرعامل آلوکد
  • یکشنبه 1 مهر 1397 ساعت 12:45

 

در گفتار پیش رو به بررسی چگونگی محاسبات لازم در خصوص راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید یا عدم بازدهی مناسب یک کسب‌وکار می‌پردازیم.

با توجه به شرایط پیش‌آمده در طی ماهه‌ای اخیر و فشارهای وارده بر بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط لزوم بررسی کسب‌وکار و بازده بنگاه اقتصادی از اهمیت فراوانی برخوردار است حتی ورود به یک کسب‌وکار جدید در همین شرایط ممکن است با موفقیت نیز همراه باشد اما باید در این خصوص از اطلاعاتی دقیق و علمی برخوردار بود.

مدتی است که در روزنامه‌ها و مجلات تخصصی آگهی‌های فروش ماشین‌آلات یا تکنولوژی یک کسب‌وکار را به‌وفور می‌بینیم، در همین حال افرادی نیز با اندک سرمایه‌ای به‌تنهایی یا به‌اتفاق چند همراه به فکر راه‌اندازی کسب‌وکار جدیدی هستند؛ به‌طور مثال در صنعت تولید در و پنجره (آلومینیوم و یا یو.پی.وی.سی) که کسب کار کوچک تا متوسط است. آیا راه‌حلی جهت بررسی درستی تصمیم اتخاذ شده در خصوص فروش کسب‌وکار یا ورود به این کسب‌وکار وجود دارد؟

در شرایط بحرانی قطعا نمی‌توان با توجه به داشتن سرمایه، بازاریابی، روابط و تبلیغات کسب‌وکار موفقی ایجاد کرد. علاوه براینکه می‌بایست در کسب‌وکاری که وارد می‌شویم مهارت کافی داشته باشیم، باید راهنمای کسب‌وکار مدونی نیز داشت، مواردی که می‌بایست آماده کرد به شرح ذیل است:

برای دیدن فایل پی دی اف کامل کلیک کنید

 

نشریه پنجره ایرانیان-سال یازدهم-شماره 132-مهر97

 

 


ثبت نظر

ارسال