پنجره ایرانیان؛ پرمخاطب ‏ترین رسانه صنعت در، پنجره و نما

جریان آزاد اطلاعات و ارتقای سطح آگاهی ‏ها در هر حوزه ‏ای، سبب بالندگی و پویایی آن حوزه می‏ شود. اگر اعضای هر مجموعه ‏ای بدون ارتباط با یکدیگر و اطلاع از پیشرفت‏ های دیگر اعضا، مشغول فعالیت‏ های خود باشند، بدون تردید این مجموعه از رشد و توسعه متوازن و ثابتی برخوردار نخواهد بود. در مقابل، آگاهی اعضا از پیشرفت ‏ها و دستاوردهای یکدیگر، پویایی مجموعه را صد چندان کرده و چه بسا مانع از تکرار آزمون و خطاهای پرشمار و پرهزینه گردد. این امر در حوزه ‏های تجاری و صنعتی نمود بیشتری دارد؛ و روشن است که در دنیای تخصصی شده امروز، تقسیم وظایف از موثرترین شیوه ‏های موفقیت به‏ شمار می‏ رود.
  • چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 19:55

در این میان، پنجره ایرانیان بر خود می‏ بالد که این وظیفه خطیر را در ده سال گذشته، تا حد بسیاری، یکه و تنها بر عهده گرفته و نهایت تلاش خویش را برای به سرمنزل رساندن این بار مسئولیت به خرج داده است. با این ‏حال، امروز در آستانه بزرگ ترین رویداد صنعت در پنجره کشور و نیز آغازین ماه‏ های دهه نخست حیات پنجره ایرانیان، گردانندگان این مجموعه باری بس سنگین ‏تر از گذشته را بر دوش خود می‏ بینند و با احساسی آکنده از غرور که درآمیخته با نگرانی‏ های بسیار است، گام در عرصه هشتمین نمایشگاه در و پنجره تهران می‏ گذارند.

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید.

امروز پنجره ایرانیان احساس غرور می‏ کند، چرا که قریب به یک دهه در کنار شما دلسوزان این عرصه، گام به گام پیش رفته و تمامی تلاش خود را صرف بالا بردن آگاهی‏ های این حوزه کرده است. پنجره ایرانیان احساس غرور می‏ کند، زیرا در تمام این سال‏ ها مورد لطف و عنایت فعالان این صنعت بوده است. پنجره ایرانیان بر خود می‏ بالد، زیرا یگانه رسانه آگاهی ‏بخش در این عرصه بوده است. پنجره ایرانیان بر خود می ‏بالد زیرا دهمین سال حیات خود را به‏ عنوان پرمخاطب ‏ترین رسانه صنعت در، پنجره و نمای کشور آغاز کرده است.

در عین حال، تمامی این دستاوردها و موفقیت ‏ها بر سنگینی وظایف موجود و نگرانی اعضای این مجموعه می ‏افزاید؛ نگرانی از اینکه مبادا خدمات خود را آنچنان که سزاوار سختکوشان و بزرگواران این صنعت است، ارائه ندهد. نگرانی از اینکه مبادا نتواند پاسخگوی این همه لطف و محبت فعالان این عرصه باشد. البته وجود این نگرانی‏ ها در مجموعه پنجره ایرانیان همواره سبب شده است که اعضای این مجموعه به دستاوردها و موفقیت‏ ها به‏ دست آمده غره نشده و هر گامی را که رو به جلو بر‏می ‏دارند، به‏ مثابه مقدمه‏ ای و تکیه‏ گاهی برای گام بعدی خود در نظر بگیرند.

امروز پنجره ایرانیان با بیش از 7000 تیراژ مخاطبان گسترده ‏ای را در جای جای میهن پهناورمان پوشش می ‏دهد. مخاطبانی در دورترین نقاط کشور که حتی شاید برخی از جراید کثیرالانتشار نیز تاکنون به آن نواحی راهی نداشته ‏اند. امروز هیچ نمایشگاه تخصصی در کشورمان برگزار نمی‏ شود که پنجره ایرانیان در آن حضور نداشته و ضمن توزیع نسخه‏ های نشریه خود، گزارشی از وضعیت آن نمایشگاه و در بسیاری مواقع وضعیت این صنعت در آن ناحیه، خدمت مخاطبان ارجمند خود تقدیم نکند. مجموعه‏ هایی که معرفی خویش را به پنجره ایرانیان سپرده‏ اند، دیگر امروز از بابت ناشناخته ماندن خود نگرانی ندارند، حتی در دوردست‏ ترین مناطق ایران عزیز.

امروز وبسایت پنجره ایرانیان یکی از پرمخاطب‏ ترین وبسایت‏ های این صنف به شمار می‏ رود. رشد روزافزون بازدیدها، سایت پنجره ایرانیان را به بزرگترین میدان عرضه اطلاعات و تضارب آراء تبدیل ساخته است. فعالان صنعت در، پنجره و نما، امروز این امکان را در اختیار دارند که از طریق وبسایت پنجره ایرانیان خود را به سراسر ایران بشناسانند و از خدمات و گزینه‏ های پرشمار آن بهره بگیرند؛ خدماتی که در برخی موارد بدون اخذ هیچ وجهی و کاملا رایگان، و فقط برای جبران گوشه ‏ای از محبت فعالان این عرصه، ارائه می‏ شوند.

همچنین همگام با پیشرفت ‏های تکنولوژیک، پنجره ایرانیان از ابزار جدید نیز برای گسترش مخاطبان خود بهره جسته است. برای نمونه امروز پنجره ایرانیان حضور پررنگی در شبکه‏ های اجتماعی مختلف دارد و از این طریق رسالت اطلاع ‏رسانی خود را با سرعت و شدت بیشتری به انجام می‏رساند و روزبه‏ روز به شعار نخستین خود: "در لحظه خبردار شوید"، نزدیک‏تر شده است.

اعضای مجموعه پنجره ایرانیان هیچ تردیدی ندارند که همه این دستاوردها بدون همراهی شما مخاطبان گرامی و دلسوزان این صنعت میسر نمی‏شد. همه این توانمندی‏ ها را مدیون مخاطبان و یاران همیشگی خود هستیم. اگر بسیاری از بزرگان و فعالان این عرصه، پنجره ایرانیان را از آن خود نمی‏ دانستند و آن را مورد الطاف بی‏ دریغ قرار نمی‏ دادند، مطمئنا پنجره ایرانیان از جایگاه امروزین خود برخوردار نبود.

در اینجا ضمن سپاس از اظهار لطف همراهان و صاحبان اصلی پنجره ایرانیان، از کلیه فعالان عرصه در، پنجره و نما صمیمانه درخواست داریم که در پیشبرد اهداف پنجره ایرانیان همچون همیشه یاور ما باشند؛ و البته پنجره ایرانیان هیچ هدفی جز ارتقای این صنعت در سر ندارد و تا حد توان خود در این مسیر گام برخواهد داشت. مسیری که پنجره ایرانیان برای خود ترسیم کرده، انعکاس آخرین اخبار و تحولات تمامی مجموعه‏ های مرتبط با این حوزه است.

خبرنگاران پنجره ایرانیان همواره با تمامی شرکت ‏ها و مجموعه‏ ها در ارتباط بوده و تمامی تلاش خود را برای گردآوری اخبار به عمل می ‏آورند. با این وجود، از تمامی صاحبان مجموعه در این صنعت تقاضا داریم، در انتظار خبرنگاران ما ننشینند و خود راسا آخرین اخبار و تحولات مجموعه خود را در اختیار مجموعه پنجره ایرانیان قرار دهند تا در اسرع وقت از تمامی خروجی‏ های پنجره ایرانیان منتشر شوند.

همچنین، گردش دانش و مهارت‏ ها بخش مهمی از جریان اطلاعات و روند آگاهی ‏افزایی به شمار می‏ رود. از این جهت، پنجره ایرانیان اقدام به نشر مقالات علمی و فنی کرده است؛ البته مقالاتی که غالب آن ها توسط فعالان همین صنعت به رشته تحریر درآمده ‏اند. در اینجا نیز از تمامی صاحبان فن و دانش تقاضا داریم که همگان را در آگاهی ‏های خود شریک کنند و با ارسال نوشتار خود به پنجره ایرانیان، جریان دانش در این صنف را تسریع سازند. بدون تردید ارتقای دانش و مهارت‏ های فنی هر یک از اعضای این صنعت، سبب ارتقای کل این صنعت شده و منافع آن نصیب همگان خواهد شد.

در پایان، ضمن ابراز صمیمانه‏ ترین سپاس ‏ها خدمت همراهان و صاحبان اصلی پنجره ایرانیان، از همگی تقاضا داریم که همچون گذشته همراه و پشتیبان پنجره ایرانیان باشید و با نقدها و پیشنهادات مشفقانه خود، ما را در پیمودن این طریق خطیر یاری کنید.


 نشریه پنجره ایرانیان-سال دهم-شماره 112-بهمن95


ثبت نظر

ارسال