آغاز ثبت‌نام تکمیلی نمایشگاه در و پنجره تهران

پنجره ایرانیان: شرکت برگزارکننده هشتمین نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته تهران آمادگی خود را برای ثبت‌نام شرکت‌های متقاضی جهت تکمیل ظرفیت سالن‌های نمایشگاه اعلام کرد.
  • دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 11:14

با پایان یافتن مرحله اول ثبت‌نام متقاضیان مشارکت در هشتمین نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته تهران در همه گروه‌ها، 94 % از فضای نمایشگاه تکمیل‌شده است. از 13 سالن مربوط به این نمایشگاه، ظرفیت بیشتر سالن‌ها به‌طور کامل تکمیل‌شده و فقط در چند سالن امکان پذیرش متقاضیان به‌طور محدود وجود دارد؛ بنابراین متقاضیان جدید به‌عنوان آخرین فرصت این امکان رادارند تا پیش از شروع مرحله دوم ثبت‌نام نسبت به اعلام تمایل خود جهت مشارکت در نمایشگاه اقدام کنند.

گفتنی است، این نمایشگاه توسط شرکت بین‌المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران از تاریخ 5 تا 8 بهمن‌ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره تلفن ستاد برگزاری نمایشگاه: 22397540-021 تماس بگیرند.


نظرات

رضا

این خبر جالبی هست، سال پیش حتی برای اضافه کردن یک متر باید خواهش می کردیم ولی امسال خودشون افتادن دنبال مشتری. وقتی که پول گرونی برای نمایشگاه می گیرن که تو هیچ نمایشگاهی حتی آلمان نمی گیرن، خدمات هم ندارن، جانمایی هم فقط برای خودشون هست و باندبازی هست، اینجوری هم باید بشه، شرکت ها تحریم می کنن

نگار

شرکت ما هم امسال نمایشگاه رو تحریم کرده چون هیچ خدمتی متناسب با پولی که می گیرن ارایه نمیدن

موسوی

یه شماره دادند برای ارتباط - چرا یه سایتی چیزی نیست من برم بدونم تعرفه ها چقدره؟ کانال تلگرام آلفا نمای ایرانیان @alfanama alfanama.com

شیری

سلام وارادت شما می توانید برای ورود به سایت نمایشگاه های دروپنجره وارد بروی منوی نمایشگاه هادر سایت پنجره ایرانیان کلیک کنیدووارد صفحه نمایشگاه ها شویدوباکلیک کردن به روی عنوان هرنمایشگاه واردسایت اصلی نمایشگاه ها شوید.

ثبت نظر

ارسال