راه‌اندازی خط تولید لمینیت بست ویژن

پنجره ایرانیان: قائم مقام مدیر عامل بست ویژن اعلام کرد: خط تولید لمینیت بست ویژن رسما از اول تیرماه آغاز به کار کرد.
  • دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 17:54

پترو پویا گرانول آریا شرکت تولید کننده پروفیل بست ویژن خط تولید لمینیت خود را رسما راه اندازی کرد. احمد رضا صادقیان قائم مقام این شرکت به خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان گفت: اخیرا در جهت تکمیل سبد محصولات بست ویژن و همچنین رضایتمندی بیش از پیش مشتریان خود، لمینیت را به محصولات خود اضافه کرده ایم. مهندس صادقیان با بیان اینکه مدیریت بست ویژن همواره رشد و توسعه را از اهداف اصلی خود قرار داده است خاطر نشان کرد: خط تولید لمینیت های خود را با کیفیت ویژه و رنگ های متنوع به بازار یو.پی.وی.سی ایران عرضه می کند.

صادقیان در خاتمه عنوان داشت: بست ویژن از همه فعالان و علاقمندان صنعت ساختمان و پنجره های دوجداره یو.پی.وی.سی دعوت می کند تا در پانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران از نزدیک با جدیدترین محصولات بست ویژن آشنا شوند.

شایان ذکر است شرکت پترو پویا گرانول آریانا که از سال 85 فعالیت خود را در صنعت کشور آغاز کرده و از سال 89 به شکل تخصصی شروع به تولید و عرضه پروفیل یوپی.وی.سی نموده است. پترو پویا گرانول آریانا هم اکنون توانسته با دارا بودن هفت خط اکسترو سهم عمده ای در بازار پروفیل یو.پی.وی.سی ایران داشته باشد. گفتنی است بست ویژن تولید کننده پروفیل های 3 و 4 کانال و کشویی که دارای گواهینامه فنی مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن گواهینامه استاندارد اجباری ایران و همچنین ایزو 2008/9001 می باشد.


ثبت نظر

ارسال