همایش خانواده دکتر وین در شیراز برگزار شد:

اعتماد مردم سرمایه واقعی

پنجره ایرانیان: دکتر وین می‌گوید: اعتماد مصرف کننده نهایی یا همان مردم، سرمایه اصلی هر تولید کننده باکیفیت و برتری چون شرکت کاروانسرای نازنین، تولیدکننده پروفیل‌های یو.پی.وی.سی با برند دکتر وین است.
  • دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 10:8

این را مهندس کامران حقانی، رییس هیات مدیره دکتر وین در همایش خانواده شرکت در شهر شیراز اعلام کرد و تولیدکنندگان در و پنجره استان فارس و دیگر استان‌های همجوار در این همایش بر عزم خود جهت تولید و نصب در و پنجره‌های استاندارد و افزایش کارایی ساختمان‌های کشور از حیث بهبود کارایی انرژی و امنیت ساختمان‌ها و آرامش خانواده‌ها تاکید کردند. مرد شماره یک شرکت کارونسرای نازنین در این همایش توجه ویژه به کیفیت و ارائه محصولاتی با استانداردهای جهانی را اصل انکارناپذیر دکتر وین، جهت رسیدن به بالاترین سطح کیفیت در تولید پروفیل‌های یو.پی.وی.سی اعلام کرد و گفت:  با نگاهی به این دو سال فعالیت دکتر وین در می‌یابیم که توجه ویژه به کیفیت و تولید مرغوب و مناسب به تولیدکنندگان محترم در و پنجره از اصول محوری ماست که از آن کوتاه نخواهیم آمد. به گزارش پنجره ایرانیان، 12 آذرماه همایش خانواده دکتر وین در شهر شیراز با حضور تولیدکنندگان در و پنجره استان فارس و همچنین استان‌های همجوار برگزار شد.

همایشی که میهمانانی از جمله اعضای سازمان نظام مهندسی استان فارس و مدیریت و جمعی از پرسنل شرکت مقصود اندیشه صدر به عنوان نماینده انحصاری شرکت دکتروین در استان فارس، بوشهر و هرمزگان نیز حضور داشتند. این همایش با سخنرانی مهندس مقصودی، مدیرعامل شرکت مقصود اندیشه صدر آغاز به کار کرد. او در ابتدا با انتقاد از برخی روش‌های پرداخت‌ها رایج شده در صنعت در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران تولیدکنندگان در و پنجره را به انتخاب روش پرداخت‌های نقدی برای کاهش هزینه‌های خود تشویق کرد. او در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: قصد داریم مانند گذشته سرکشی مستمر به کارگاه‌ها را در دستور کار قرار دهیم تا از نزدیک با مشکلات و موانع برای تولید محصول مناسب آشنا شویم و نسبت به رفع معایب و ارتقای محاسن بیش از پیش بپردازیم. وی در خاتمه تولید کنندگان را به  ضرورت سرویس ‌شش‌ماهه دستگاه‌ها و ماشین‌آلات در و پنجره فراخواند و افزود:  در گذشته شاهد این مدعا بودیم که دوستانی، از عیب‌یابی و رفع نقص از دستگاه‌های خود گزارشاتی مبنی بر پروفیل‌های نامرغوب ارسال می‌کردند، که بعد از بررسی‌های به عمل آمده به این نتیجه رسیدیم علت اصلی در خرابی و نقص در ماشین‌آلات است و سرویس به موقع و منظم ماشین‌آلات می‌تواند جلوی خطاها و اشکالات را بگیرد.

در ادامه این همایش، رییس هیات مدیره شرکت کاروانسرای نازنین، از همکاری و همراهی تولیدکنندگان در و پنجره در استان‌های فارس و همجوار با این گروه صنعتی تقدیر کرد و گفت: پیوستن شما به خانواده دکتروین، قوت قلب و بزرگترین سرمایه ما برای پیمودن مسیر پیشرفت و کیفیت است و باور ما این است که پنهان‌کردن مشکلات و سرپوش گذاشتن بر ضعف‌ها توسط گروه‌های صنعتی و تولیدی، سر‌آغاز شکست آنها خواهد بود. حقانی افزود: واقعیت این است که سنگ بنای فعالیت در تولید پروفیل‌های دکتر وین بر صداقت گذاشته شده و تلاش داریم با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و فناوری‌های روز، محصولی شایسته احترام و افتخار تولید و عرضه کنیم و هرگز کیفیت محصول را برای ماندن در میدان رقابت تغییر نخواهیم داد.

رییس هیات مدیره دکتروین با اشاره به حضور دوساله پروفیل‌های دکتروین در صنعت در و پنجره یو.پی.وی.سی تصریح کرد: امروزه می‌توانیم همراهی و حسن انتخاب مشتریان را عامل برتری و کیفیت خود قلمداد کنیم و تاکید داریم که وجود مشکلاتی در هر فعالیت صنعتی و تولیدی در ابتدای مسیر یک اصل بدیهی است، اما مهم این است که موفق شده‌ایم با استفاده از نقدها و نظرهای مشتریان این مشکلات را برطرف و اعتماد ایشان را نسبت به دکتر وین تقویت کنیم.

پنجره ایرانیان/ سال هشتم بهمن 1393 شماره 88


ثبت نظر

ارسال