فریم دور پنجره CRP plus محصول جدید بازرگانی اوزل

پنجره‌ایرانیان؛ محصول جدید CRP plus، فریم دور پنجره (جایگزین فریم آهنی) برای اولین بار در ایران در گروه تولیدی بازرگانی اوزل تولید شد.
  • شنبه 8 دی 1397 ساعت 15:0

به گزارش پنجره‌ایرانیان به‌نقل از روابط عمومی گروه بازرگانی اوزل، محصول جدید CRP plus، فریم دور پنجره (جایگزین فریم آهنی) برای اولین بار در ایران در گروه تولیدی بازرگانی اوزل تولید و به بازار عرضه می‌شود.

کاهش حدود ۵۰ درصدی قیمت نسبت به آهن، کاهش حدود ۳۰ درصدی وزن نسبت به آهن در ساختمان، عدم نیاز به ضدزنگ، بدون پوسیدگی، عمر مفید و طولانی، بدون آثار زنگ‌زدگی با گذشت زمان در محیط داخلی و بیرونی پنجره، دارای ابعاد استاندارد 6×4 نظام‌مهندسی، به‌آسانی در اشکال گنبدی و مختلف تولید می‌شود، مونتاژ و دمونتاژ آسان طرح دروپنجره‌، ضریب بالای عایق‌بندی و درزگیری محیط دروپنجره، ضریب یکسان انبساط و انقباض بین فریم و دروپنجره‌، قرارگیری پنجره روی این فریم با استفاده از لبه‌های بیرون بدون کوچک‌ترین خطا در گونیا و... ازجمله خصوصیات این محصول است.

گفتنی است، گروه تولیدی و صنعتی تجارت در تجارت اوزل در زمینه‌هایی که چندان دیده نشده محصولات و خدمات نوینی را در صنعت دروپنجره به بازار ایران ارائه می‌دهد.


ثبت نظر

ارسال