رشد بازار جهانی ماشین‌آلات دایکست آلومینیوم طی 5 سال آینده

پنجره‌ایرانیان؛ پیش‌بینی می‌شود طی 5 سال آینده (بازه زمانی 2025-2021) بازار جهانی ماشین‌آلات دایکست آلومینیوم 1.18 میلیارد دلار رشد داشته باشد. بنابراین گزارش، پیش‌بینی می‌شود که در این بازه زمانی، بازار این محصولات با نرخ رشد ترکیبی سالانه (CAGR) 5 درصد روبرو باشد.
  • شنبه 5 تیر 1400 ساعت 13:28

به گزارش فلزات آنلاین، بیشترین محصولات موردتوجه در این بازار، ماشین‌آلات دایکست HPDC و LPDC خواهند بود و نقاط اصلی افزایش تقاضا، اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و منطقه خاورمیانه هستند.

افزایش جهانی مصرف آلومینیوم موجب شده که صنایع وابسته به این فلز نیز همواره رو به رشد باشند. از آن جمله می‌توان به صنایع تولیدکننده ماشین‌آلات اشاره کرد که طی چند دهه اخیر رشد قابل‌توجهی داشته‌اند.

با توجه به افزایش استحکام و دوام آلیاژ آلومینیومی ریختگی، ترجیح بر آن است که آلیاژ این فلز تحت عملیات کستینگ یا ریخته‌گری قرار گیرد.

یکی از آلیاژهای قابل ریخته‌گری متداول در صنعت آلومینیوم، آلیاژ آلومینیوم 7068 است که از استحکام قابل‌توجهی برخوردار است به‌طوری‌که استحکام کششی آن از برخی آلیاژهای فولادی بیشتر است. این آلیاژ، ازجمله آلیاژهایی است که در صنایع هواپیماسازی مورداستفاده قرار می‌گیرد.


ثبت نظر

ارسال