اعطای انحصار فروش پروفیل Alupwin به شرکت نام‌آوران پارس

پنجره‌ایرانیان؛ عرضه انحصاری پروفیل ترکیبی آلوپ‌وین Alupwin محصول شرکت پنجره عایق صدفی به شرکت نام‌آوران پارس اعطا شد.
  • پنجشنبه 15 آبان 1399 ساعت 4:4

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی آلوپ‌وین، فروش و عرضه انحصاری پروفیل ترکیبی آلومینیوم و یوپی‌وی‌سی آلوپ‌وین محصول شرکت پنجره عایق صدفی با مدیریت آقای مهندس پور سلطانی به شرکت نام‌آوران پارس با مدیریت آقای مهندس شقاقی اعطا شد.

این محصول با تجمیع محاسن انواع پنجره‌های دوجداره و همچنین رفع معایب آن‌ها توانسته است محصولی خلاقانه به بازار عرضه کند. آلوپ‌وین با ارائه خدمات فنی رایگان به نمایندگان خود و همچنین قیمت‌های رقابتی، آمده است تا نقشی پررنگ در صنعت دروپنجره کشور ایفا کند.

همچنین در گزارش روابط عمومی آلوپ‌وین آمده است، این محصول خاص با کنار هم قرار دادن دو محصول آلومینیوم و یوپی‌وی‌سی انقلاب بزرگی در صنعت دروپنجره ایجاد کرده و تنها مقاطع ترکیبی در سراسر جهان است. این محصول باکیفیت و بدون رقیب تاکنون به چندین کشور همسایه نیز صادر شده است. گارانتی مادام‌العمر این محصول بخش عظیمی از دغدغه تولیدکنندگان و به‌خصوص مصرف‌کنندگان نهایی Alupwin را نسبت به سایر محصولات تولیدی صنعت دروپنجره برطرف کرده است.

از دیگر مزایای این محصول انحصاری این است که باوجود تمایز کیفی چشمگیر، نیاز به تجهیزات ویژه‌ای مازاد بر ماشین‌آلات ساخت پنجره‌های یوپی‌وی‌سی ندارد.

گفتنی است، شرکت نام‌آوران پارس در استان‌های فاقد نماینده Alupwin، با توجه به توانمندی افراد باتجربه و خاص، نماینده فعال می‌پذیرد.


ثبت نظر

ارسال