افزایش 105 درصدی تولیدات شرکت آلومتک طی یک ماه

پنجره‌ایرانیان؛ میزان تولیدات شرکت آلومتک در دی‌ماه افزایش چشمگیر و قابل‌توجهی داشت، به‌گونه‌ای که رشد 105 درصدی را در این زمینه شاهد هستیم و این روند صعودی و افزایشی به نحوی بود که میزان تولیدات این شرکت از 306 تن در آذرماه به 628 تن در دی‌ماه رسید.
  • دوشنبه 14 بهمن 1398 ساعت 12:6

به گزارش فلزات آنلاین، شرکت آلومتک در زمینه تولید انواع پروفیل و باسبار، کابل، شیلد وایر و OPGW فعال است. در دی‌ماه میزان تولیدات و فروش این محصولات افزایش یافت، درحالی‌که نرخ فروش کاهش بسیاری در این ماه داشت، درنهایت درآمد شرکت آلومتک از 111 میلیارد و 710 میلیون ریال به 159 میلیارد و 560 میلیون ریال رسید که این افزایش 43 درصدی در یک ماه بسیار قابل‌ملاحظه است؛ البته این شرکت از زمانی که تغییرات مدیریتی داشته، روند افزایشی مناسبی را طی کرده و بر مبنای هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های بلندمدتی که برای این شرکت ترسیم شده است، می‌توان توسعه و افزایش بیشتری را در سال‌های آتی برای این شرکت، در نظر گرفت.

در دی‌ماه، شرکت آلومتک میزان فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل و باسبار، به نحو چشمگیری افزایش داد، به‌گونه‌ای که برخلاف آذرماه که این شرکت، هیچ‌گونه فعالیت تولیدی در زمینه پروفیل و باسبار نداشت اما در دی‌ماه توانست 17 تن پروفیل و باسبار تولید کند.

علی‌رغم افزایش میزان تولید پروفیل و باسبار تقاضا برای خرید این نوع محصول آلومینیومی کاهش قابل‌ملاحظه‌ای داشت، به‌گونه‌ای که شرکت آلومتک تنها یک تن از این محصول تولید شده را به فروش رساند، درحالی‌که در آذرماه، میزان فروش این محصول 28 تن بود و به‌این‌ترتیب کاهش 96.4 درصدی را در این زمینه شاهد هستیم.

نرخ فروش تعیین‌شده برای پروفیل و باسبار تولید و عرضه‌شده توسط شرکت آلومتک، دارای سیر نزولی بوده، به‌نحوی‌که در آذرماه پروفیل و باسبار تولید شده با قیمت 33 هزار و 629 تومان به ازای هر کیلوگرم خریدوفروش شد و در دی‌ماه به 17 هزار و 900 تومان به ازای هر کیلوگرم رسید؛ به‌این‌ترتیب شاهد افت 46.8 درصدی نرخ فروش در یک ماه هستیم.


ثبت نظر

ارسال