با راه‌اندازی سه خط اکسترودر جدید اروپایی صورت گرفت؛

افزایش توان و حجم تولید پروفیل سیندژ

پنجره‌ایرانیان؛ با راه‌اندازی و اضافه شدن سه خط اکسترودر جدید اروپایی توان و حجم تولید پروفیل سیندژ افزایش یافت.
  • سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 ساعت 22:6

شرکت زرین بنا پارسیان تولیدکننده انواع پروفیل دروپنجره یو.پی.وی.سی با نام تجاری سیندژ، با راه‌اندازی و اضافه کردن سه خط اکسترودر جدید اروپایی، توان و حجم تولید مقاطع پروفیل خود را افزایش داده است. پروفیل پانل 18 میلی‌متر و فریم پایه‌بلند از جمله محصولات جدیدی است که در سبد کالایی سیندژ قرار گرفته است.

شرکت زرین بنا پارسیان با افزایش خطوط و حجم تولید، تلاش می‌کند تا ضمن دستیابی به آخرین تکنولوژی در تولید پروفیل‌های دروپنجره یو.پی.وی.سی سهم بیشتری از بازار این محصول را به دست آورد.

گفتنی است، شرکت زرین بنا پارسیان یکی از واحدهای صنعتی فعال در زمینه تولید پروفیل‌های یو.پی.وی.سی در سطح کشور است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با هدف همراهی با سیاست‌های کلان مهار اتلاف انرژی در بخش ساختمان و همچنین ایجاد اشتغال مفید و سرعت بخشیدن به رونق اقتصادی منطقه در سال 1383 در استان کردستان تاسیس شده است. این شرکت، با بهره‌گیری از نیـــروهای کارآمد و استفاده از به‌روزترین تجهیزات فنی ماشین‌آلات پیشرفته مانند تکنوپلاست و سینسیناتی اتریش و کاترپیلار، مراحـــل تولید پروفیل‌های یو.پی.وی.سی سیندژ را کاملا نظام‌مند کرده و کارکرد صحیح تمامی عوامل تاثیرگذار در کیفیت محصولات تولیدی را در سطح معیارهای کارخانه‌های رقیب خارجی تضمین می‌کند.


ثبت نظر

ارسال