در دومین جلسه هماهنگی همایش نما مطرح شد؛

همایش و معرفی نماهای مدرن

پنجره‌ایرانیان؛ نماینده شرکت آلوپن در دومین جلسه هماهنگی «همایش نما با محوریت مصالح و جزییات اجرایی» که با حضور جمعی از مدیران، مسئولان و تولیدکنندگان مصالح مرتبط با پوشش‌های ساختمان برگزار شد، حضور پیدا کرد.
  • یکشنبه 30 دی 1397 ساعت 11:36

زنگنه در خصوص نمای کرتین وال گفت: درواقع نمای کرتین وال شیشه‌ای سیستم پوشش‌دهنده بیرونی ساختمان است، پوششی غیر ساختاری که خودش به‌صورت جداگانه یک سازه محسوب می‌شود، به این معنا که هیچ بار مرده‌ای از ساختمان را به دوش نمی‌کشد و تنها نیرویی که بر آن وارد می‌شود وزن خودش و نیروی بادی است که با احتساب موقعیت اقلیمی و ارتفاع ساختمان بر آن وارد خواهد شد.

نماینده شرکت آلوپن اظهار کرد: معماران و طراحان متخصص بادانش طراحی فنّاوری نمای کرتین وال شیشه‌ای، یکی از زیباترین نماهای مدرن را با کاربرد آلومینیوم و شیشه ارائه می‌دهند، درواقع آن‌ها آینده را طراحی می‌کنند.

وی بابیان اینکه همواره این محصول در ایران یک محصول وارداتی محسوب می‌شود، گفت: درحال‌حاضر تمامی قطعات این محصول تولید داخل بوده و اگر قطعاتی از آن وارداتی است به علت سلیقه و میل مالک و سازنده بوده است؛ بنابراین نیاز است این محصول به‌خوبی در این همایش معرفی شود.

گفتنی است، «همایش نما با محوریت مصالح و جزییات اجرایی» در تاریخ 9 تا 11 بهمن‌ماه سال جاری در بوستان گفت‌وگو تهران برگزار خواهد شد.

 


ثبت نظر

ارسال