تقدیر از ایرالکو در همایش صادرکنندگان برگزیده استان مرکزی

پنجره‌ایرانیان؛ در همایش تقدیر از صادرکنندگان برگزیده استان مرکزی از شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) تجلیل شد.
  • یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 14:42

در همایش تقدیر از صادرکنندگان برگزیده استان مرکزی که 21 آذرماه 97 در اراک برگزار شد، تندیس صادرکننده نمونه استان مرکزی به شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) اهدا شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با بیان اینکه ۲۰ واحد صنعتی صادرکننده برتر استان مرکزی تجلیل شدند گفت: رسیدن به ۱.۲ میلیارد دلار صادرات کالا در استان مرکزی هدف‌گذاری شد.

محمدرضا حاجی‌پور شامگاه چهارشنبه در همایش تقدیر از صادرکنندگان برگزیده استان مرکزی با اشاره به اهداف تجلیل از صادرکنندگان اظهار داشت: بر اساس شیوه‌نامه‌ای که در سازمان توسعه و تجارت مطرح شد، نزدیک به 20 واحد صنعتی صادرکننده با جلسات کارشناسی انتخاب شدند که عمدتا بحث حفظ بازارهای هدف و موارد فنی و مهندسی و عضویت در تشکل‌ها صادراتی مواردی بود که در انتخاب آن‌ها مدنظر قرار گرفت.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی تصریح کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفری که به استان مرکزی داشتند اشاره‌ای به تفویض اختیار به‌عنوان استان نخست در ثبت سفارش و پیگیری اقدامات در راستای رسیدن به برنامه‌های ملی و کاهش دغدغه‌های صادر‌کنندگان و کارآفرینان داشتند تا شنبه هفته آینده این مورد پیگیری می‌شود.


ثبت نظر

ارسال