نخستین همایش صنایع غیرآهنی برگزار شد

پنجره‌ایرانیان؛ نخستین «همایش و نمایشگاه صنایع غیرآهنی و فناوری‌های وابسته»، 10 و 11 مهرماه 1397 در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار ‌شد.
  • شنبه 14 مهر 1397 ساعت 15:51

در این هم‌اندیشی صنعتی با حضور تصمیم‌سازان، صاحب‌نظران، کارشناسان و فعالان صنایع غیرآهنی (آلومینیوم، سرب و روی، مس و طلا) فرصت‌ها و چالش‌های این حوزه با نگاهی به تولید و بازار بررسی شد.

افتتاحیه این همایش با حضور بزرگان حوزه صنعت و معدن مثل وزیر صمت، رئیس هیأت‌عامل ایمیدرو و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد و سپس میزگرد پاسخگویی مسئولین برگزار ‌شد که رئیس هیأت‌عامل ایمیدرو، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت، معاون محیط‌زیست انسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در آن به سؤالات حاضران پاسخ دادند.

ازجمله برنامه‌های جالب‌توجه در این همایش دوروزه، برگزاری میزگردهای تخصصی بود. میزگرد تخصصی «چالش‌های بازار فلزات غیرآهنی در کشور»، «چالش‌ها و فرصت‌های صنعت مس»، «چالش‌ها و فرصت‌های صنعت آلومینیوم» و «چالش‌ها و فرصت‌های صنعت طلا در ایران» با محورهای تولید و اشتغال، سرمایه‌گذاری، محیط‌زیست، بازار، تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین ازجمله برنامه‌های این همایش بود.

در این همایش همچنین میزگرد تخصصی «چالش‌های همکاری‌های مشترک صنعت و دانشگاه» و میزگرد تخصصی «چالش‌ها و فرصت‌های صنعت سرب و روی ایران» نیز در پنج محور برگزار ‌شد.

مدیرعامل بورس کالای ایران، مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت، معاون مالی و اقتصادی شرکت ملی صنایع مس ایران و عضو هیئت‌مدیره انجمن معدن‌کاران سرب و روی ازجمله شرکت‌کنندگان در این میزگردها بودند.

 


ثبت نظر

ارسال