عرضه 1500 تن بیلت تأثیری بر بازار ندارد

پنجره‌ایرانیان؛ طبق اعلام مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین‌المللی استانداری مرکزی در مرحله دوم توزیع شمش آلومینیوم، 1500 تن بیلت باقیمت 25500 تومان نیز بین متقاضیان توزیع خواهد شد.
  • سه شنبه 10 مهر 1397 ساعت 11:49

به گفته وی این امر می‌تواند تا زمان سیاست‌گذاری و ابلاغ نحوه عرضه در بورس از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تا حدودی بازار آلومینیوم را به ثبات برساند.

به گزارش معدن‌نامه، مدیرعامل شرکت صنایع پروفیل و آلومینیوم حبیبی گفت: با توجه به عدم عرضه طی ماه اخیر، عرضه 1500 تن بیلت در بازار تاثیری نخواهد داشت.

یوسف حبیبی اظهار داشت: حداقل 4000 تن بیلت باید در هر هفته عرضه می‌شد که این اتفاق صورت نگرفته و با توجه به نیاز کنونی بازار، این حد از عرضه پاسخگوی تقاضای موجود نیست.

گفتنی است، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین‌المللی استانداری مرکزی در خصوص پیش‌بینی‌های انجام‌شده برای جلوگیری از سوءاستفاده واسطه‌ها و دلال‌ها در این بخش نیز اعلام کرده سعی بر این است که این محصول تنها میان کسانی که تولید واقعی دارند توزیع شود، ازاین‌رو در وهله اول سازمان صنعت و معدن باید فعال بودن متقاضی را تائید کند، همچنین متقاضی باید در سایت بهین یاب درخواست داده باشد که در این صورت به نسبت درخواست ارائه‌شده، ظرفیت اسمی آن صنعت و میزان آلومینیومی که در اختیار است، سهمیه برای متقاضی تعیین می‌شود.


ثبت نظر

ارسال