بازدید استاندار مرکزی از شرکت آلومینیوم ایران

پنجره‌ایرانیان؛ استاندار استان مرکزی روز دوشنبه 26 شهریورماه 1397 ضمن حضور در شرکت آلومینیوم ایران – ایرالکو با مهندس مجیدی مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران ملاقات کردند.
  • چهارشنبه 4 مهر 1397 ساعت 14:0

در ابتدای این دیدار مهندس احمد مجیدی ضمن عرض خیرمقدم به مهندس آقازاده استاندار محترم استان مرکزی اظهار داشت: بنده از استاندار محترم و معاونین ایشان که در این روزهای سخت در کنار ما هستند و از هیچ کمک و کوششی در حل مشکلات ایرالکو دریغ نمی کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

در ادامه مهندس آقازاده ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هدف بازدید از ایرالکو را خیرمقدم به مهندس مجیدی دوست و همکار دیرینه خویش اعلام کرده و برای ایشان و همکاران و کارگران عزیز ایرالکو آرزوی موفقیت و سربلندی کردند.

وی اظهار داشت: در ملاقاتی که با وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت داشته‌ام ایشان قول داده‌اند هر چه سریع‌تر مشکلات آلومینیوم مرتفع خواهد شد.

در پایان مهندس آقازاده از روند پیشرفت بهسازی خط ۵ کارگاه احیاء قدیم و احداث کارگاه ریخت ۵۰ هزار تنی جدید بیلت بازدید به عمل‌آورده و اظهار امیدواری کردند که هر چه زودتر کارگاه جدید تولید بیلت ۵۰ هزار تنی شرکت به بهره‌برداری برسد.


ثبت نظر

ارسال