همکاری‌های علمی و اجرایی دانشگاه آزاد لامرد با سالکو

پنجره‌ایرانیان؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد جزئیاتی از همکاری‌های علمی و اجرایی این واحد دانشگاهی با شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (سالکو) را تشریح کرد.
  • دوشنبه 5 شهریور 1397 ساعت 11:18

سید احمد هاشمی اظهار کرد: با توجه به اینکه لامرد منطقه‌ای صنعتی محسوب می‌شود و کنار عسلویه قرارگرفته، دانشگاه آزاد اسلامی تلاش کرده تا در حوزه صنایع نفت و گاز ورود کند؛ زیرا زمینه رشد آن وجود دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد بیان کرد: این واحد دانشگاهی تاکنون هم به‌عنوان دانشگاه معین ایفای نقش کرده و هم چندین طرح پژوهشی را با مراکز پتروشیمی و صنعتی عسلویه انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز رشد دانشگاه آزاد لامرد از سوی صنایع منطقه پذیرفته شده و برای تدریس دوره‌های آموزشی مختلف از اعضای هیئت‌علمی این واحد دانشگاهی استفاده می‌شود و چندین قرارداد نیز در همین زمینه منعقد شده است.

هاشمی گفت: با توجه به سرمایه‌گذاری شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب ایران (سالکو) در شهر لامرد، 2 هزار و 800 نفر برای استخدام متقاضی بودند که جذب و آموزش نیروی انسانی بر عهده دانشگاه آزاد لامرد قرار گرفت. از بین این افراد 121 نفر در مرحله نخست جذب شدند و دو ماه دوره کارگاهی را در واحد لامرد گذراندند، سپس به چین اعزام شدند و اکنون در صنایع آلومینیوم لامرد مشغول فعالیت هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد فعالیت‌های صورت گرفته در این حوزه را مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: مقرر شده مراحل جذب و آموزش تکنسین برای شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب لامرد در دوره بعد نیز از سوی این واحد دانشگاهی انجام شود.


ثبت نظر

ارسال