تجلیل از هافمن در همایش چهره های ماندگار صنعت و تجارت

پنجره ایرانیان؛ در اجلاس سراسری چهره های ماندگار صنعت و تجارت از هافمن تجلیل به عمل آمد.
  • سه شنبه 11 مهر 1396 ساعت 11:36

در اجلاس سراسری چهره های ماندگار صنعت و تجارت که روز 29 شهریورماه در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، تندیس طلایی چهره های ماندگار صنعت و تجارت به مهندس حمیدیه مدیرعامل مجموعه هافمن اهداء شد.

به گزارش روابط عمومی هافمن، اجلاس سراسری چهره های ماندگار صنعت و تجارت به همت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع ایران و پس از ارزیابی شاخص های 7 گانه مدیریت توسط تیم داوری از سازمان های مختلف دولتی از جمله معاونت علمی دفتر ریاست جمهوری، مرکز آموزش و پژوهش مجمع متخصصین ایران، استانداری تهران، سازمان نظارت بر ارزیابی عملکرد وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی و ... برگزار شد.

این همایش که با حضور جمعی از مدیران و صنعتگران برتر کشوری همراه بود با سخنرانی دکتر شاه حسینی نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت آغاز شد و در ادامه دکتر فضلی پور، استاد دانشگاه و کارشناس برندینگ از کلینیک برند در خصوص مشخصه های مدیران موفق و کسب و کارهای موفق به ایراد سخن پرداخت. این مراسم با اهدای تندیس و گواهینامه رسمی چهره های ماندگار صنعت و تجارت به مدیران برگزیده کشور در صنوف مختلف صنعتی، تولیدی و تجاری از طرف مرکز پژوهش و آموزش مدیریت ایران به پایان رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 


ثبت نظر

ارسال