آشنایی دانشجویان رشته‌های معماری با طراحی سلول‌های باز و بسته شونده

پنجره ایرانیان: از سوی پارک فناوری پردیس کارگاه ساخت دیجیتال با موضوع طراحی سلول‌های باز و بسته شونده با تکنیک لولا برای دانشجویان رشته‌های مرتبط با معماری برگزار می‌شود.
  • یکشنبه 12 دی 1395 ساعت 11:41

به گزارش ایسنا، حمید خردنیا، مدیرکل عمران و توسعه پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری کارگاه ساخت دیجیتال افزود: این کارگاه با کاربست تکنیک «لولا» و مبانی طراحی پارامتریک تلاش خواهد کرد دانشجویان را در مسیر طراحی و ساخت سلول‌های بازوبسته شونده نمای معماری با استفاده از مصالحی چون plywood و ورق‌های کامپوزیت پوشاننده نما هدایت کند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان در طول برگزاری کارگاه تلاش خواهند کرد با بهره‌گیری از تکنیک‌ها و انواع مختلف لولاها، فرم‌های پیچیده‌ای از سلول‌های کاربردی بازوبسته شونده در طراحی معماری را با استفاده از صفحات تخت طراحی کرده و بسازند.

خردنیا این دوره را ویژه دانشجویان رشته‌های معماری و طراحی صنعتی و سایر رشته‌های مرتبط دانست و ادامه داد: ثبت نام برای حضور در این دوره تا 25دی ماه ادامه دارد و کارگاه اصلی از 9 تا 15 بهمن ماه امسال در محل پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، برگزاری کارگاه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف توسط شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از سرفصل‌های مهم برای ارتباط بین دانشجویان و بازار کار است. از این رو یکی از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس با همکاری موسسه آموزش عالی هنر و معماری پارس برای دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های معماری و طراحی صنعتی اقدام به برگزاری کارگاهی با موضوع «طراحی سلول‌های باز و بسته شونده با تکنیک لولا» کرده است.


ثبت نظر

ارسال