پروفیل‌های WINER با استاندارد جهانی را از مهروین بخواهید

پنجره ایرانیان:صریح و شفاف سخن می‌گوید و تاکید دارد که اگر پروفیل وارداتی به کشور توسط برندها و شرکت‌های معتبر داخلی وارد شود، که ضمانت کیفیت آنها تضمین شده باشد، دلیلی برای نگرانی تولیدکنندگان داخلی باقی نمی‌ماند.
  • جمعه 4 تیر 93 ساعت 10:41

مهندس خسروشاهی در مقام مدیرعامل شرکت مهروین، نماینده انحصاری پروفیل‌های WINER و نمایندگی فروش یراق‌آلات با نشان DESA در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پنجره ایرانیان تاکید می‌کند که پروفیل‌های WINER تولید شده توسط گروه صنعتی ERYAP در ترکیه است و محصولات این شرکت دارای استانداردهای جهانی است و هم اکنون به بسیاری از کشورهای دنیا صادر می‌شود و در مدت حدود 5 سال از عرضه این محصول، با استقبال خوبی از سوی تولیدکنندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی مواجه شده است. مهندس خسروشاهی می‌گوید: این تازه گام نخست شرکت مهروین برای رقابت سالم و شفاف در صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران است. هدف چیست؟ مدیرعامل مهروین پاسخ می‌دهد: برنامه مهمی که مهر وین برای آینده در نظر گرفته است، حضور فعال در زمینه فروش یراق‌آلات است و از آنجایی که مهروین به تازگی وارد بازار یراق‌آلات شده، امید آن را داریم که با حمایت مشتریان و همکاران عزیزمان از عهده این امر مهم نیز بر آییم. او می‌گوید: هدف اصلی ما نیز از این کار تکمیل کردن سبد کالایی است که به مشتریان عرضه می‌کنیم، یعنی می‌خواهیم که سازنده درب و پنجره یوپی‌وی‌سی بتواند با یک نفر طرف حساب بوده و دغدغه دیگری در زمینه تامین مواد اولیه خود نداشته باشد. این گفتگو را بخوانید:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

برای مشاهده فایل پیدیاف اینجا کلیک کنید:

 پنجره ایرانیان: شرکت مهر وین از چه سالی و با چه هدفی فعالیت خود را آغاز کرده است؟
این مجموعه فعالیت خود را از سال 1388 در زمینه تولید درب و پنجره upvc آغاز کرده و سپس اقدام به واردات پروفیل و یراق‌آلات درب و پنجره یوپی‌وی‌سی از کشور ترکیه کرد و هدف ما رقابت سالم و عرضه محصولات با کیفیت با قیمت مناسب به مشتریان و تولیدکنندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی در ایران است.
 پنجره ایرانیان: شرکت در حال حاضر نمایندگی چه محصولاتی را بر عهده دارد؟
این مجموعه در حال حاضر نمایندگی انحصاری فروش پروفیل winer ترکیه تولیدشده در گروه صنعتی ERYAP  و همچنین نمایندگی فروش یراق‌آلات شرکت DESA ترکیه است.
 پنجره ایرانیان: شرکت‌های خارجی که مهر وین نمایندگی محصولات و خدمات آنها را بر عهده دارد، دارای چه سابقه‌ای هستند و محصولات آنها به چه کشورهایی صادر می‌شود؟
ببینید مجموعه صنعتی و تجاری مهروین، نمایندگی فروش محصولات گروه ERYAP ترکیه در ایران است و البته گروه ERYAP یکی از بزرگترین تولید کنندگان کشور ترکیه در زمینه محصولات ایزولاسیون و عایق‌کاری است و هم اکنون نیز در مجموعه خود دارای شش کارخانه تولید مصالح نوین صنعت ساختمان است که یکی از این کارخانه‌های عظیم که با سرمایه‌گذاری سنگین با آخرین تکنولوژی روز دنیا فعالیت می‌کند، اختصاص به تولید پروفیل‌های با کیفیت و استاندارد جهانی با برند شناخته شده winer دارد. از سوی دیگر، محصولات تولیدی این گروه در حال حاضر به کشورهایی نظیر آذربایجان، ایران، عراق، لیبی، گرجستان و اوکراین در حال صادر شدن است. شرکت مهروین، در زمینه یراق‌آلات به تازگی با شرکت DESA ترکیه در حال فعالیت هست که یکی از برندهای مطرح در یراق‌آلات در و پنجره یوپی‌وی‌سی است و صادرات محصولات این شرکت نیز به کشورهای ایران، آذربایجان، مقدونیه و رومانی انجام می‌گردد.
 پنجره ایرانیان: پروفیل‌های عرضه شده توسط شرکت مهر وین دارای چه استانداردهایی است و در مقایسه با دیگر پروفیل‌های موجود در بازار ایران از چه سطح کیفی برخوردار است؟
پروفیل winer دارای استانداردهایی نظیر TSE و گواهینامه‌های ISO9001/2008 و ISO14001/2004 و CE است و  با توجه به سابقه تولید این پروفیل و با به دست آوردن تجربیات کافی در این زمینه، محصولات این شرکت از سطح کیفیت بالایی برخوردار می‌باشند.
 پنجره ایرانیان: تنوع محصولات مهر وین چگونه‌است و پروفیل‌های عرضه شده چند کاناله و دارای چه مقاطعی است؟
خوشبختانه سبد کالایی پروفیل winer کامل بوده و برای هر سلیقه و ذوقی مخاطب خاص خود را دارد. پروفیل‌های winer دارای مقاطع 60، 70 و کشویی است که خود سری 60 به پروفیل‌های 3کاناله و 4 کاناله با سطح مقطع مختلفی تقسیم می‌شود. بنابراین، مشتریان و تولیدکنندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی هیچ محدودیتی در انتخاب نوع پروفیل و مقاطع مورد نظر نخواهند داشت.
 پنجره ایرانیان: کیفیت پروفیل‌های عرضه شده در برابر شرایط آب و هوایی شهرهای مختلف ایران از حیث تنوع بالای آب و هوا چگونه است؟
کشور ایران از لحاظ اقلیم آب و هوایی کشور خشک و گرم محسوب می‌شود و با توجه به اینکه این پروفیل در یک منطقه گرمسیری در حال تولید بوده، بنابراین از لحاظ آب و هوایی مناسب برای کشورمان بوده و تاکنون هیچ مشکلی از بابت تغییرات در پروفیل نداشته‌ایم.
 پنجره ایرانیان: شرکت‌های سازنده در و پنجره یوپی‌وی‌سی برای خرید محصولات مهر وین باید به چه نحوی عمل کنند و آیا در کشور دارای نمایندگی فروش هستید یا اینکه تمامی سفارشات از طریق دفتر مرکزی انجام می‌‌شود؟
دفتر و انبار مرکزی مهروین، در تبریز قرار دارد، ولی در عین حال ما یک دفتر فعال نیز در تهران داریم و همکاران محترم برای سفارش پروفیل و یراق‌آلات می‌توانند از این دو طریق با ما در تماس باشند.
 پنجره ایرانیان: فکر می‌کنید برخی انتقادها از کیفیت پروفیل‌های وارداتی و داخلی تا چه میزان قابل قبول است و برای رقابت سالم و جلوگیری از عرصه محصولات فاقد کیفیت و استاندارد چه باید کرد؟
چه در پروفیل‌های داخلی و چه پروفیل‌های خارجی، پروفیل‌هایی هستند که از لحاظ کیفیت چندان قابل تعریف و توصیف نیستند و انتقاد برای هر دو نوع آنها وارد می‌باشد، ولی نه این که همگی آنها از لحاظ کیفی مشکل داشته باشند. اکنون در ایران پروفیل‌هایی در حال تولید هستند که در نگاه اول شاید از لحاظ بصری با کیفیت به نظر برسند ولی از لحاظ کارگاهی پروفیل چندان جالبی نباشند، اما یقین داشته باشید که با توجه به نوپا بودن صنعت یوپی‌وی‌سی در ایران، به مرور زمان پروفیل و اجناس کم کیفیت از بازار جمع خواهند شد.
 پنجره ایرانیان: توصیه شما به سازندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی به هنگام انتخاب پروفیل چیست؟
سازندگان در مرحله اول باید تشخیص این را بدهند که آیا پروفیلی که استفاده می‌کنند یک پروفیل کارگاهی است یا نه؟ و آیا می‌تواند رضایت خاطر خود و مشتری را فراهم سازد یا نه؟ دوم اینکه با فروشنده پروفیل تا چه حد می‌تواند راحت کار کند و تا چه میزان همدیگر را یاری و حمایت می‌کنند؟ سوم اینکه شاید یک پروفیل از لحاظ ضخامت دیواره، اندازه ظاهری نسبت به یک پروفیل مشابه خودش، ارجحیت داشته باشد، ولی شاید از لحاظ کیفیت چندان تعریفی نداشته باشد و شکننده و ترد باشند؛ لذا باید این موضوع را نیز در نظر گرفت و در آخر این که نظر سازندگان دیگر را که از قبل پروفیل مورد نظر را استفاده می‌کنند، را جویا شوند.
 پنجره ایرانیان: روند استقبال بازار از پروفیل‌های وارداتی مهروین تا کنون چگونه بوده است؟
 این مجموعه تاکنون با دو پروفیل از کشور ترکیه همکاری داشته و اگر نارضایتی محسوسی از مشتریان عزیزمان را داشتیم بالطبع تا به حال باید واردات پروفیل‌های خارجی را قطع می‌کردیم ولی بحمدالله تا کنون مشکل خاصی نداشتیم و استقبال بازار از پروفیل‌های ما خوب بوده است.
 پنجره ایرانیان: آیا پروفیل‌های وارداتی به ایران از کیفیت مشابه صادراتی به کشورهای اروپایی برخوردار است؟
بله، پروسه تولید در گروه ERYAP در زمینه صادرات یکسان و تمام پروفیل‌های تولیدی با نشان WINER دارای کیفیت یکسان خواهد بود.
 پنجره ایرانیان: آیا پروفیل‌های یادشده به طور مستقیم از کارخانه تولیدی در ترکیه خریداری و وارد کشور ایران می‌شود؟
بله، همانطور که قبلا نیز اشاره کردم ما نمایندگان رسمی شرکت ERYAP و DESA در ایران هستیم و تمام فرایند سفارش، واردات و عرضه توسط مهروین انجام می‌شود.
 پنجره ایرانیان: توان شرکت مهروین از حیث تجهیز انبار پروفیل چگونه است و سفارشات دریافتی در چه مهلت زمانی پاسخ داده می‌شود؟
بحمدالله ما همیشه در انبارمان پروفیل موجودداریم. حتی دربحبوحه افزایش قیمت دلاردرسال‌های گذشته که بسیاری ازواردکنندگان وحتی تولیدکنندگان برای مدتی هم که شده ازتولید خوددست نگه داشتند، ولی این مجموعه درآن زمان نیزبه فروش و واردات پروفیل خود ادامه داد تا تعهد خود را در برابر مشتریان عزیز خود به جای آورد، ولی بسته به مشکلاتی که برای واردات و سایرموارد در ایران وجود دارد ،ما نهایت یک هفته نوسان برای تامین کالاها خود درنظرمی گیریم که تا امروز نیز کمتر این اتفاق رخ داده است.
 پنجره ایرانیان: مهروین چه ضمانت‌ها و حمایت‌هایی را در استفاده ار پروفیل‌های WINER به مشتریان عرضه می‌کند؟
کارخانه تولید کننده پروفیل winer ضمانت نامه 10 ساله برای ما صادر کرده، ولی آنچه که به نظر بنده مهم تر است خدمات پس از فروش آن است، یعنی با حمایت ما مصرف کنندگان همیشه ما را حامی خود خواهند دید.
 پنجره ایرانیان: پروفیل مهروین از حیث جلوگیری از هدررفت انرژی و عایق بودن در برابر ورود آلاینده‌های هوا؛ استحکام در برابر تغییرات جغرافیایی مقاومت می‌کند؟
پروفیل WINER استانداردهای لازم در برابر تغییرات آب و هوایی، تغییر رنگ، ضربه و ایزولاسیون حرارتی را دارا می‌باشد و در پروسه تولید روزانه خود به طور مستمر در طول روز چندین بار به صورت تصادفی از پروفیل‌های تولید شده آزمایش و تست به عمل می‌آید.
 پنجره ایرانیان: برنامه آینده مهر وین برای حضوری فعال و موثر در بازار چیست؟
برنامه مهمی که مهر وین برای آینده در نظر گرفته است حضور فعال در زمینه فروش یراق‌آلات است و مجموعه ما جدیدا وارد بازار یراق‌آلات گردیده و امید آن را داریم که با حمایت مشتریان و همکاران عزیزمان از عهده این امر مهم نیز بر آییم. هدف اصلی ما نیز از این کار تکمیل نمودن سبد کالایی است که به مشتریان عرضه می‌کنیم؛  یعنی می‌خواهیم که سازنده درب و پنجره بتواند با یک نفر طرف حساب بوده و دغدغه دیگری در زمینه تامین مواد اولیه خود نداشته باشد.
 پنجره ایرانیان: سخن پایانی شما با مشتریان مهر وین.
در پایان لازم میدانم از تمامی نمایندگان مهروین به خصوص مدیر دفتر تهران جناب آقای کاظم‌لو تقدیر و تشکر داشته باشم. امید آن را داریم که تولیدکنندگان عزیز دقت و سلیقه لازم را در انتخاب مصالح مصرفی خود داشته باشند تا صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران با نامی خوش و درخشان در همه ذهن‌ها تداعی یابد.  همچنین از شما و همکارانتان در نشریه پنجره ایرانیان به سبب ارتقای سطح آگاهی فعالان صنعت در و پنجره و تقویت این صنعت نزد افکار عمومی تشکر می‌کنم.

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم، شماره 81،تیرماه1393


ثبت نظر

ارسال