ستایش جهانی از نوآوری سیندژ در صنعت پروفیـل یوپی‌وی‌سی

گروه خبر: ابتکار و نوآوری گروه صنعتی زرین بنا پارسیان تولیدکننده پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی با برند قابل تحسین سیندژ با تحسین جهانی مواجه شد. اتحادیه توسعه ابداعات بین‌المللی و مرکز جهانی تعالی و تخصص در روابط بین مشتری و محصول و خدمات صنعتی نوآورانه (IUI) جایزه ویژه I.U.I 5002 را به سیندژ اهدا کرد.
  • یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 10:33

 به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی زرین بنا پارسیان (سیندژ)، تندیس ویژه I.U.I 5002  به سیندژ به دلیل طراحی مقاطع بهینه و کارآمد جهت تعویض (بدون تخریب) پنجره‌های ساختمان با پنجره‌های یوپی‌‌وی‌‌سی اهدا شده است.

خاطرنشان می‌‌‌‌شود که اتحادیه یادشده به عنوان بزرگترین مرکز توسعه ابداعات بین‌المللی و همچنین مرکز جهانی تعالی و تخصص در روابط بین مشتری و محصول و خدمات صنعتی نوآورانه، با رصد تلاش‌های انجام شده در زمینه تحقیق و توسعه(R&D) شرکت‌‌های پیشرو و نوآور را انتخاب می‌کند.

گفتنی است واحد تحقیق و توسعه (R&D) گروه صنعتی زرین بنا پارسیان، حسب نیازسنجی بازار و پاسخ به تقاضاهای تعویض  پنجره‌‌‌های قدیمی بدون تخریب ساختمان، اقدام به طراحی مقاطع پروفیل بازسازی در و پنجره کرده و این ابتکار و نوآوری به ثبت هم رسیده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی این گروه صنعتی تولیدکننده  پروفیل یوپی‌وی‌سی با کیفیت جهانی، طراحی و تولید مجموعه‌‌ای از مقاطع پروفیل با قابلیت‌های منحصر به فرد، جهت ایجاد شرایط تعویض و نصب درب و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی در ساختمان‌هایی انجام شده  است که نیاز به تعویض پنجره‌های قدیمی و سنتی با هدف بهینه‌سازی مصرف انرژی دارند .سیندژ اعلام کرد که همچون همیشه در راه تعالی صنعت تولید پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی گام برخواهد داشت و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

طراحی و تولید پروفیل یوپی‌وی‌سی ویژه تعویض در و پنجره‌های قدیمی از سوی شرکت سیندژ گامی بلند و خلاقانه برای مالکان ساختمان‌هایی است که دوست دارند مصرف انرژی را در ساختمان خود کاهش دهند و جلوی ورود آلاینده‌های صوتی و هوا را با در و پنجره‌های دوجداره ساخته شده با پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی با نشان سیندژ بگیرند، اما دغدغه آنها عدم تخریب ساختمان جهت جایگزینی در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی است.

خلاقیت و ابتکار سیندژ به واقع نقطه پایانی است بر تمامی نگرانی‌ها درباره تعویض در و پنجره ساختمان‌های موجود و نقطه آغازی است برای آرامش زندگی در ساختمان‌ها.


ثبت نظر

ارسال