آموزش قیمت گذاری در و پنجره در خانواده بزرگ سیندژ

گروه خبر: همایش خانواده شرکت زرین‌ بنا پارسیان، تولیدکننده معتبر و شناخته شدن پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی با نشان سیندژ 15 آبان‌ماه در سالن سعدی برج میلاد تهران با حضور نمایندگان این گروه صنعتی موفق برگزار شد.
  • جمعه 1 آذر 1392 ساعت 15:26

 به گزارش خبرنگار پنجره ایرانیان در این همایش، یک دوره ویژه آموزش بازاریابی و فروش با سخنرانی دکتر بهروز افشار از استادان به نام بازاریابی ایران برگزار شد و شرکت‌کنندگان در این همایش با روش‌های نوین بازاریابی و فروش محصولات و سازوکار‌های معرفی قدرتمند پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی آشنا شدند. نمایندگان شرکت‌کننده در این همایش، در گفتگو با خبرنگار ما از ابتکار عمل مدیریت شرکت سیندژ در برگزاری دوره‌های آموزشی استقبال کردند که گزارش کامل آن را در شماره آینده نشریه پنجره ایرانیان خواهید خواند. این گزارش می‌افزاید: در بخش دوم از همایش خانواده بزرگ سیندژ، شرکت‌کنندگان درباره سازوکارهای قیمت‌گذاری در و پنجره یوپی‌وی‌سی با هدف دست‌یابی به قیمت واقعی محصولات با مواد اولیه با کیفیت به تبادل نظر پرداختند که از انجمن کارفرمایی تولیدکنندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران، آقای جلالی پور، عضو هیات مدیره و دبیر انجمن و علی جوان عضو دیگر هیات مدیره این انجمن در سخنرانی جداگانه نسبت به تولید و عرضه در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی فاقد کیفیت و استانداردهای فنی هشدار دادند.

دکتر خطیبی رییس هیات مدیره شرکت سیندژ هم در این همایش با اشاره به تلاش‌های بسیار برای ارتقای کیفیت پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی سیندژ در دو سال گذشته تاکید کرد: واقعیت این است که قیمت‌شکنی برای دستیابی به سهم بیشتری از بازار باعث افت کیفیت در و پنجره منجر خواهد شد. او افزود: هدف سیندژ از برگزاری همایش‌های آموزشی این است که فعالان این صنعت و نمایندگان سیندژ با تکیه بر کیفیت و رعایت استانداردهای تولید، درصدد اقناع افکار عمومی در ارتباط با مزایای در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی با کیفیت و استاندارد روی آوردند و هرگز به دام قیمت‌شکنی و دستکاری در استانداردهای تولید و نصب تن ندهند. دکتر خطیبی گفت: مبنای حرکت سیندژ در جاده کیفیت، تولید در سطح استانداردهای جهانی و رقابت سالم و شفاف است و این شرکت از نمایندگان خود برای حضوری موفق‌تر و موثرتر حمایت خواهد کرد.

مهندس تاجیک، مدیرعامل سیندژ هم در این همایش با اشاره به همایش سال گذشته و برنامه ریزی‌های انجام شده برای بهبود جایگاه پروفیل‌های سیندژ در ایران، اظهار کرد: واقعیت این است که پروفیل‌های سیندژ به سبب بهره‌مندی از بالاترین استانداردها و موفقیت در سخت‌ترین آزمون‌های فنی تولید پروفیل در مراکز تحقیقاتی ایران و اروپا، یک برند ملی با رویکردی جهانی و صادراتی است و نمایندگان این شرکت تنها باید نسبت به معرفی واقع‌بینانه و مبتنی بر استانداردها و گواهینامه‌های فنی اخذ شده تکیه کنند. او با اشاره به پارامتر‌ها و عوامل موثر در ساخت و نصب در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی و نقش قابل توجه آنها در کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از ورود آلاینده‌های هوا و صدا به درون ساختمان‌ها، گفت: پروفیل‌های سیندژ به سبب تنوع در مقاطع و ثبت قالب‌های اختصاصی خود، به این افتخاردست یافته‌است که سخت می‌توان با کیفیت آن در بازار رقابت کرد. او افزود: مدیریت و تیم فنی سیندژ از هرگونه انتقاد کارشناسانه و مستند استقبال می‌کند و راز پیشرفت خود را نه در تخریب دیگران که در ارتقای کیفیت محصولات و بهبود خدمات به مشتریان و مصرف‌کنندگان می‌داند. مهندس شقاقی، مدیر بازاریابی و تبلیغات سیندژ در ابتدای این همایش با خیرمقدم به شرکت‌کنندگان در همایش خانواده بزرگ سیندژ اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش پاسخ شایسته به درخواست‌های نمایندگان بوده و مدیریت شرکت همچنان خود را حامی و وفادار به مشتریان و مصرف‌کنندگان می‌داند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد شکل‌گیری فصل تازه‌ای از رقابت شفاف و سالم در صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی باشیم.

خاطرنشان می‌سازد شرکت زرین بنا پارسیان (سیندژ)، یکی از واحدهای صنعتی فعال در زمینه تولید پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی در سطح کشور است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با هدف همراهی با سیاست‌های کلان، مهار اتلاف انرژی در بخش ساختمان و همچنین ایجاد اشتغال مفید و سرعت بخشیدن به رونق اقتصادی منطقه در استان کردستان تأسیس شده است.

گزارش ویژه پنجره ایرانیان از همایش خانواده بزرگ سیندژ در شماره آینده نشریه همزمان با برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران منتشر خواهد شد.


ثبت نظر

ارسال