رایزنی برای حضور کشورهای خارجی در نمایشگاه دروپنجره تهران

پنجره‌ایرانیان؛ مجری چهاردهمین نمایشگاه دروپنجره و صنایع وابسته تهران از آغاز رایزنی‌ها برای دعوت از هیئت‌ها و شرکت‌های خارجی برای حضور در این نمایشگاه خبر داد.
  • یکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت 10:58

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی چیستا در گفتگو با خبرنگار پنجره‌ایرانیان گفت: با توجه به بین‌المللی بودن نمایشگاه دروپنجره تهران مجموعه ما تلاش می‌کند با دعوت از شرکت‌های بزرگ صنعتی و هیئت‌های تجاری خارجی سطح برگزاری نمایشگاه را بالا ببرد.

بهزاد خانی با اشاره به استقبال بسیار خوب مشارکت‌کنندگان در این دوره از نمایشگاه افزود: میزان استقبال مشارکت‌کنندگان داخلی از نمایشگاه امسال بسیار خوب و فراتر از حد انتظار بوده بر همین اساس ما نیز سعی کردیم با همکاری انجمن تولیدکنندگان دروپنجره ایران با هیئت‌هایی از کشورهای ایتالیا، چین، ترکیه و... مذاکراتی برای حضور شرکت‌های فعال صنعت دروپنجره در این کشورها در چهاردهمین نمایشگاه دروپنجره تهران انجام دهیم که امیدواریم با حضور هرچه گسترده‌تر فعالان این صنعت در نمایشگاه امسال شاهد رونق بیش‌ازپیش این صنعت در کشورمان باشیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی چیستا در پایان افزود: اولویت کاری ما در برگزاری هر نمایشگاهی ارائه خدمات مطلوب به‌ تمامی مشارکت‌کنندگان است و بر همین اساس آماده شنیدن هرگونه نقد و نظر و پیشنهاد از سوی مشارکت‌کنندگان و فعالان صنعت دروپنجره کشور هستیم و عزیزان می‌توانند برای این منظور با شماره بنده 09124977275 یا ستاد برگزاری 02175965 در ارتباط باشند.

گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه دروپنجره و صنایع وابسته تهران در تاریخ 5 تا 8 تیرماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


ثبت نظر

ارسال