معرفی پروفیل‌های پال سیستم در نمایشگاه‌های ترکیه

پنجره‌ایرانیان؛ پروفیل‌های پال سیستم ارساش در نمایشگاه آلو اکسپو ترکیه و نمایشگاه اینتر مبل استانبول معرفی و عرضه شد.
  • یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 20:26

پروفیل‌های پال سیستم ersaş در نمایشگاه آلو اکسپو ALUEXPO ترکیه که از ۱۸ تا ۲۰ مهرماه و نمایشگاه اینتر مبل استانبول ترکیه که از ۲۰ تا ۲۴ مهرماه 1398 برگزار شدند در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار گرفت.

نمای داخلی و بیرونی سیستم پال از پروفیل آلومینیومی پوشش داده می‌شود. زوار این سیستم نیز از جنس آلومینیوم است که ویژگی مهمی برای پنجره‌های یو.پی‌.وی‌.سی به‌حساب می‌آید. بهترین پروفیل‌های عایق ترمال‌بریک آلومینیومی شناخته‌شده و معروف در جهان دارای نفوذپذیری و ضریب هدایت انتقال حرارتی 6 هستند و ضریب هدایت انتقال حرارت پروفیل‌های پلاستیکی حدود 1.3 است. ضریب هدایت انتقال حرارتی پروفیل‌های کامپوزیتی پال سیستم 1.5 است که بر اساس تست‌ها و آزمون‌های دانشگاه ROSENHEIM آلمان و دانشگاه FATİH SULTAN MEHMET VAKIF ترکیه به‌دست‌آمده است. با توجه به اینکه دو طرف پروفیل‌های کامپوزیتی پال سیستم از آلومینیوم است تاکنون هیچ پروفیل آلومینیومی نتوانسته ضریب هدایت انتقال حرارت را کاهش داده و به مقدار 1.5 برساند.

گفتنی است، شرکت مارال پروفیل ارس، تولیدکننده پروفیل‌های آلومینیومی اختصاصی و ترمال‌بریک، پروفیل‌های کامپوزیتی و پنجره‌های دوجداره ترمال‌بریک در کشور است و نمایندگی پروفیل‌های پال سیستم Ersaş Alüminyum را نیز در اختیار دارد.


ثبت نظر

ارسال