در نهمین نمایشگاه تخصصی در و پنجره تهران؛

از غرفه مارال پروفیل ارس دیدن کنید

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت مارال پروفیل ارس از کلیه فعالان و علاقه‌مندان صنعت در و پنجره دعوت کرده تا در نهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره تهران از غرفه این شرکت در سالن شماره 38 غرفه 8 بازدید کنند.
  • سه شنبه 10 بهمن 1396 ساعت 23:5

به گزارش نشریه پنجره‌ایرانیان، شرکت مارال پروفیل ارس تولیدکننده جدیدترین پروفیل‌های در و پنجره به‌صورت کامپوزیتی برای اولین بار در ایران، جهت عرضه محصولات جدید و آخرین دست‌آوردهای خود در نهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی در و پنجره تهران حضور دارد. در پروفیل‌های کامپوزیتی ساخته‌شده با آلومینیوم و یو.پی.وی.سی ترمال‌بریک، گالوانیزه حذف‌شده و زوار آلومینیوم ۴۵ درجه به کار رفته است. این پروفیل‌ها که با مشارکت و همکاری شرکت اِرساش(Ersaş Alüminyum)  ترکیه برای اولین بار در ایران تولید شده با تنوع رنگ در هر دو طرف به بازار عرضه می‌شوند.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره تهران از تاریخ 13 تا 16 بهمن‌ماه 96 و از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

گفتنی است، شرکت مارال پروفیل ارس تولیدکننده پروفیل‌های آلومینیومی اختصاصی و ترمال‌بریک، پروفیل‌های کامپوزیتی و پنجره‌های دوجداره ترمال‌بریک در کشور است.

 

 


ثبت نظر

ارسال