حضور واناوین در همایش و نمایشگاه «کمیته نما، هویت شهر ما» در شهرداری منطقه 9

پنجره ایرانیان؛ واناوین در همایش و نمایشگاه «کمیته نما، هویت شهر ما» که مردادماه 98 در شهرداری منطقه 9 تهران برگزار شد، حضور یافت.
  • یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 23:35

همایش سراسری «کمیته نما، هویت شهر ما» با هدف بهبود نمای شهری و معرفی مصالح ساختمان نما با حضور گلپایگانی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، مفاخریان، شهردار منطقه 9، صالحی، مدیرکل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی و جمعی از اعضای هیات ‌علمی دانشگاه‌ها، معماران، طراحان و مجریان پروژه‌های ساختمانی در آمفی‌تئاتر شهرداری منطقه 9 برگزار شد.

شرکت تکنما پی‌وی‌سی سپاهان، تولیدکننده پروفیل دروپنجره یو.پی.وی.سی با نام تجاری واناوین در نمایشگاه جانبی که در حاشیه این همایش برگزار شده بود با برپایی غرفه و معرفی آخرین محصولات این شرکت ازجمله «پروفیل گلد پی.وی.سی» حضور پیدا کرد. مفاخریان، شهردار منطقه 9 تهران با حضور در این نمایشگاه از غرفه واناوین نیز بازدید به عمل آورد.

گفتنی است، در خاتمه همایش «کمیته نما، هویت شهر ما» از طراحان و سازندگان برتر منطقه 9 که به‌واسطه ارائه طرح‌های معماری برتر و تعامل بهتر با کمیته نمای منطقه در راستای کمک به ارتقای کیفیت معماری و نمای منطقه 9 قدم برداشتند، تقدیر شد.

 

 

 


ثبت نظر

ارسال