نمایشگاه صنعت ساختمان دوبی Big 5

پنجره‌ایرانیان؛ نمایشگاه صنعت ساختمان دوبی (Big 5) آذرماه ۱۳۹۷ در شهر دوبی کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود.
  • چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت 9:52

نمایشگاه ساختمان (Big 5) دوبی در تاریخ 26 تا 29 نوامبر 2018 (5 تا 8 آذر 97) میزبان بزرگ‌ترین گردهمایی متخصصین و مهندسین ساخت‌وساز و عمرانی خاورمیانه در دوبی امارات خواهد بود.

نمایشگاه صنعت ساختمان دوبی (Big 5) بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری مصالح و محصولات عمرانی در خاورمیانه است. این نمایشگاه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ارائه هزاران محصول معتبر و برتر دنیا توسط غرفه داران، اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار مهندسین و متخصصین این صنعت قرار داده است. نمایشگاه صنعت ساختمان دوبی با سه دهه سابقه درخشان توانسته ٣٠٠٠ غرفه دار را از ٦٥ کشور و ٨٠٠٠٠ متخصص را به خود جذب کند. یکی از دلایل التزام حضور در این نمایشگاه برگزاری بیش از ١٣٠ سمینار رایگان است که از آخرین فناوری‌ها و نوآوری‌ها پرده‌برداری می‌کند. نمایشگاه صنعت ساختمان دبی فرصت بسیار مناسبی را در اختیار افرادی قرار می‌دهد که در جست‌وجوی ماشین‌آلات عمرانی نو و کارکرده و یا محصولات مربوط هستند.

این نمایشگاه با حضور بیش از ٣٠٠٠ غرفه دار قادر به ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات، از جرثقیل‌های برجی تا مهندسی انتقال و فناوری سیالات است. با حضور شرکت‌های معتبر خارجی از کشورهای مختلف مانند آلمان، ایتالیا، فرانسه، چین و اتریش، این نمایشگاه وعده ارائه آخرین محصولات را به خریداران می‌دهد.

 

 

 


ثبت نظر

ارسال