اهمیت تبلیغات در صیانت از کسب‌وکار و تولید داخل

پنجره‌ایرانیان؛ رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، کاهش هزینه تولید و استفاده از تبلیغات را از مهم‌ترین راه‌های حمایت از تولید داخلی برشمرد و از رشد تولید در ماه‌های اخیر در اثر افزایش نرخ ارز خبر داد.
  • چهارشنبه 14 آذر 1397 ساعت 10:1

عبدالوهاب سهل‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این‌که تولید داخل یکی از راه‌های تغییر وضعیت اقتصادی و اشتغال کشور است، گفت: یکی از راه‌های رقابت‌پذیری محصولات داخلی با کالاهای وارداتی، بهبود کیفیت و کمیت تولیدات داخلی و استفاده از ظرفیت‌های تبلیغات است.

وی افزود: مردم ازنظر فرهنگی و اقتصادی باید توانایی جایگزین کردن محصولات داخلی را با کالاهای وارداتی داشته باشند.

سهل‌آبادی، بالا بودن نرخ تسهیلات بانکی، مشکلات مربوط به تامین اجتماعی و ارزش‌افزوده را ازجمله عواملی عنوان کرد که امکان رقابت محصولات تولید داخل را با کشورهای دیگر سلب کرده است. انرژی و کارگر تنها عوامل تولید هستند که قیمت آن‌ها با کشورهای دیگر دنیا رقابت‌پذیر است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، هم‌چنین با اشاره به لزوم توجه به تبلیغات برای حمایت از محصولات داخلی، اظهار کرد: صداوسیما و ائمه جمعه می‌توانند نقش مهمی درزمینه حمایت از محصولات داخلی ایفا کنند.

سهل‌آبادی با اشاره به اهمیت موضوع تبلیغات در روند رشد و بهبود فضای کسب‌وکار افزود: هزینه بالای تبلیغات در صداوسیما باعث شده که تولیدکننده داخلی در این بخش نیز متحمل هزینه‌های زیادی شود.

سهل‌آبادی در پایان با اشاره به رشد روند تولید در اثر افزایش نرخ ارز، ابراز امیدواری کرد که رشد تولید در ماه‌های آینده بیش‌تر هم شود.


ثبت نظر

ارسال