اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان وام بانکی برای نوسازی صنایع

پنجره‌ایرانیان؛ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای نوسازی صنایع در کشور خبر داد.
  • چهارشنبه 6 دی 1396 ساعت 21:2

به گزارش ایسنا، منصور معظمی در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از کارخانه نساجی شماره سه قائم‌شهر اظهار کرد: کارخانه نساجی که یک سرمایه ملی محسوب می‌شود بلاتکلیف مانده است و به‌منظور رفع مشکلات آن، به همراه نمایندگان و مقامات محلی بررسی لازم صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه به لحاظ مالکیت، کارخانه نساجی خصوصی است و دولت نمی‌تواند در این زمینه دخالت کند، تصریح کرد: باید راهی مشخص شود تا از طریق مشارکت، تشویق بخش خصوصی و حمایت سازمان گسترش مشکلات این کارخانه برطرف شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه سازمان صنعت و معدن باید به توسعه صنعتی کمک کند، گفت: برای راه‌اندازی مجموعه‌هایی که سال‌ها بلاتکلیف مانده خوش‌بین هستیم.

معظمی با بیان اینکه امسال از سوی رهبری به تولید و اشتغال تاکید شده و مسئولان دولتی باید شرایط این امر را تقویت کنند، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های سازمان گسترش وزارت صنایع، نوسازی است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: صنعت نساجی مورد تاکید دولت است چراکه ازنظر سرمایه‌گذاری نسبت به دیگر صنایع، سرمایه کمتری نیاز دارد و اشتغال‌زایی بیشتری نیز در پی خواهد داشت.

معظمی گفت: امسال دولت ۱۰ هزار میلیارد تومان از طریق سیستم بانکی برای نوسازی صنایع در کشور تخصیص داده است و اختصاص این تسهیلات از سوی کارگروه‌های استانی انجام می‌شود.


ثبت نظر

ارسال