انتقاد یک نماینده به قیمت خدمات در شهرک‌های صنعتی

پنجره‌ایرانیان؛ نماینده مردم شهرضا در مجلس از تفاوت قیمت خدماتی مانند آب، برق و تلفن در شهرک‌های صنعتی گاهی نسبت به قیمت این خدمات در خارج از محدوده شهرک‌ها انتقاد و اظهار کرد: این اتفاق باعث شده در خارج از محدوده شهرک‌ها، واحدهای صنعتی ایجاد شود.
  • شنبه 31 تیر 1396 ساعت 13:36

به گزارش ایسنا، سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا و دهاقان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر صنعت اظهار کرد: قیمت زمین در شهرهای صنعتی علیرغم قیمت متعارف است و همچنین خدماتی مانند آب، برق و تلفن در شهرک‌های صنعتی با مشکلاتی روبرو است و باید در این رابطه گزارش ارائه شود.

وی ادامه داد: قیمت خدماتی مانند آب، برق و تلفن در شهرک‌های صنعتی گاهی نسبت به قیمت این خدمات در خارج از محدوده شهرک‌ها بالاتر است و باعث شده در خارج از محدوده شهرک‌ها واحدهای صنعتی ایجاد شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان همچنین با تأکید بر تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی خاطرنشان کرد: وزارت صنعت در خصوص صدور بیش‌ازحد مجوز برای تأسیس فروشگاه‌های بزرگ در شهرستان‌ها نظارت بیشتری اعمال کند به دلیل اینکه باعث بیکاری کسبه قدیمی و مغازه‌های کوچک شده است.

محمودی همچنین در تذکری به وزارت راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی باید روی موضوع صدور بارنامه‌ها و نظارت بر قیمت‌ها در این رابطه رسیدگی‌های جدی اعمال کند.


ثبت نظر

ارسال