​معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

اختصاص ۵۰ درصد از تسهیلات نوسازی به انبوه‌سازان

پنجره‌ایرانیان: ​دولت به انجمن انبوه‌سازان تسهیلات نوسازی پرداخت کرده و شرکت عمران و بهسازی شهری ایران نیز در این‌ راستا ۵۰ درصد از این وام را تضمین خواهد کرد.
  • چهارشنبه 3 خرداد 1396 ساعت 5:37

محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران خصوص تسهیلات نوسازی به انجمن انبوه‌سازان اعلام کرد: بر اساس نشست برگزارشده با حضور نمایندگانی از معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، انبوه‌سازان کشور، بانک مسکن، شرکت عمران و بهسازی شهری و انبوه‌سازان استان‌های تهران، قم، زنجان، سمنان و ... شیوه‌های اجرایی و برنامه‌های حمایتی برای اجرای برنامه‌های بهسازی و نوسازی شهر موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.

مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران گفت: در این جلسه موانع اجرایی مدل‌های پیشنهادی دولت با عنوان مدل «توسعه‌‌گر» و مدل «زمین صفر» موردبحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این نشست مصوب شد که ۵۰ درصد از تسهیلات نوسازی به انبوه‌سازان کشور به‌عنوان اولویت واگذاری تسهیلات اختصاص یابد.

همچنین مبادله مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و دستورالعمل تامین منابع مالی «توسعه‌گر» جهت اعلام نظر، تعریف بسته‌های پیشنهادی با مدل‌های متنوع اجرایی، از دیگر تصمیمات اتخاذشده در این نشست به شمار می‌رود.


ثبت نظر

ارسال