مدیرعامل پتروشیمی تندگویان:

نمایشگاه ایران پلاست فرصتی برای بازاریابی و حذف واسطه‏ ها

پنجره ایرانیان: مدیرعامل پتروشیمی تندگویان، نمایشگاه ایران پلاست را فرصتی مناسب برای مذاکره با مشتریان و مصرف کنندگان دانست و گفت: در سال های گذشته به دلیل تحریم های بین المللی بخشی از ارتباطات خود را از دست داده بودیم.
  • یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 9:6

به گزارش ایرنا، تقوی گنجی، برگزاری نمایشگاه دهم ایران پلاست را فرصتی برای حذف واسطه ‏ها در صنعت پتروشیمی عنوان کرد و افزود: حذف واسطه ها علاوه بر این که قیمت تولید و مصرف مواد پتروشیمی در این صنعت را کاهش می‏دهد، باعث استفاده محصولات و تجهیزات خریداری شده با گارانتی می شود در حالی که خرید محصولات از واسطه‏ ها شامل گارانتی نمی‏شود.

وی گفت: هم اکنون به دلیل رشد صنایع تکمیلی و نساجی در کشور بیشتر از 50 درصد محصولات پتروشیمی تندگویان در داخل کشور عرضه می‏ شود. مدیرعامل پتروشیمی تندگویان ادامه داد: پارسال در مجموع 570 هزار تن محصول در این پتروشیمی تولید شده است.

این مقام مسئول، مهمترین اولویت کاری پتروشیمی را دستیابی به بازارهای جدید دانست و گفت: ایجاد زنجیره pet تا نساجی با محوریت نگاه اقتصادی محوریت کاری ما در سال‏های آتی خواهد بود.

پتروشیمی تندگویان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد اولیه پلی استری در ایران و در جهت انجام بخشی از تعهدهای شرکت ملی صنایع پتروشیمی در برنامه پنج ساله دوم دولت، در تامین مواد اولیه پر مصرف صنعت نساجی، به عنوان چهارمین صادر کننده محصولات غیر نفتی، نقش راهبردی دارد.

 


ثبت نظر

ارسال