پنجره ایده‌آل را با ایده‌آل مبتکر ماشین بسازید

پنجره ایرانیان: برند اختصاصی شرکت ایده‌آل مبتکر ماشین، HIDROMEL ساخت کشور ترکیه است که برند ویژه تولید و مونتاژ در و پنجره یو.یی.وی.سی است. افزون بر اینها می‌توان به ماشین‌آلاتی چون ساوین ترکیه، ماشین‌آلات خط تولید شیشه دو جداره، ماشین‌آلات خم پروفیل یو‌پی‌وی‌سی، ماشین‌آلات تزریق پلاستیک هم در فهرست محصولات قابل عرضه ایده‌آل مبتکر ماشین قرار دارد.
  • دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 18:24

حضور یک زن در عرصه ماشین‌آلات صنعتی به ویژه عرضه ماشین‌آلات ساخت و مونتاژ در و پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی و شیشه‌های دوجداره، شاید در نگاه نخست تعجب‌آمیز و تامل برانگیز باشد؛ اما او و همکاران‌اش مصمم هستند تا به این ایده‌آل جامه عمل بپوشانند و رویای تولیدکنندگان در و پنجره را محقق سازند و تاکید کنند: ساخت و نصب پنجره ایده‌آل را با ماشین‌آلات و خدمات شرکت ایده‌آل‌ مبتکر ماشین تجربه کنند. این شرکت به گفته مدیرعامل فعال و جسور آن به عنوان نماینده رسمی و انحصاری فروش تعدادی از معتبرترین گروه‌های صنعتی تولیدی کشور ترکیه،‌ آمادگی خود را جهت راه‌اندازی خطوط تولید در و پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی و آلومینیوم و خطوط تولید شیشه دو جداره و... را در سراسر ایران اعلام می‌کند. خانم فرجی در حاشیه دومین روز نمایشگاه صنعت در و پنجره تبریز در حالی که بازدیدکنندگان و مشتریان این شرکت خواستار دریافت آخرین اطلاعات از ماشین‌آلات و خدمات بودند، دقایقی کوتاه با پنجره ایرانیان به گفتگو نشست. او می‌گوید: زمینه اصلی فعالیت شرکت ایده‌آل مبتکر ماشین، بازرگانی ماشین‌آلات صنعتی است و تلاش داریم تا طیفی از ماشین‌آلات صنعتی را عرضه کنیم، مطالعات کارشناسی به این نتیجه رسید که ابتدا عرضه ماشین‌آلات  مونتاژ در و پنجره یو‌پی‌وی‌سی را کلید بزنیم و پس از استقبال تولیدکنندگان در و پنجره از ماشین‌آلات عرضه شده توسط ایده‌آل مبتکر ماشین، به تدریج عرضه ماشین‌آلات تولید شیشه دوجداره را در دستور کار خود قرار دادیم و این گام‌های بلند و استوار انگیزه ما را برای عرضه ماشین‌آلات صنعتی دیگر افزایش می‌دهد.

  • با چه هدفی وارد این صنعت شدید؟

 من همیشه به کار صنعتی علاقه داشتم وفعالیت در زمینه واردات و صادرات و تجارت را دوست دارم، به نظرم برای کسی که تجارت را دوست داشته باشد، نوع کالا، زیاد اهمیت ندارد و فعالیت در صنعت در و پنجره یو‌پی‌وی‌سی را به دلیل رقابت جدی آن انتخاب کردم تا بتوانیم به اتفاق همکاران خود تحول‌ساز باشیم.

  • از چه سالی وارد این صنعت شدید؟

 تقریبا از شش سال پیش به اتفاق دوستان و همکاران فعال این صنعت در کشور ترکیه همکاری خود را آغاز کردیم و کالاهای تولیدشده در کشور ترکیه به ویژه پروفیل‌های باکیفیت را در بازار ایران عرضه کردیم. بعدها تصمیم گرفتیم که نمایندگی یک برند مطرح پروفیل را در اختیار بگیریم و برای همین پس از چند سال تجربه مدیر فروش در یکی از شرکت‌های معتبر، شرکت مستقلی را تاسیس کردیم اما همزمان نوسانات شدید نرخ ارز و افزایش نرخ تورم و رکود شدید اقتصادی باعث شد تا فعالیت شرکت را متوقف کنیم. پس از آن به مدت حدود یکسال در شرکت آکپن به عنوان مدیربازرگانی فعالیت داشتم، اما این بار پس از مطالعات فراوان و تحقیق، شرکت ایده‌آل مبتکر ماشین را با هدف ارائه ماشین‌آلات در و پنجره یوپی‌وی‌سی تاسیس کردم.

  • طیف کالاها و خدماتی که شرکت ایده‌آل مبتکر ماشین ارائه می‌کند،‌ شامل چه محصولات و خدماتی می‌شود؟ چرا که به نظر می‌رسد طیف خدمات و کالای ایده‌آل‌مبتکر‌ماشین از تامین ماشین‌آلات تا تولید در و پنجره  و حتی تولید توری‌های در و پنجره می‌شود، چرا می‌خواهید در هر سه زمینه فعالیت داشته باشید؟

 زمینه اصلی فعالیت شرکت ایده‌آل مبتکر ماشین، بازرگانی ماشین‌آلات صنعتی است و تلاش داریم تا طیفی از ماشین‌آلات صنعتی را عرضه کنیم، مطالعات کارشناسی به این نتیجه رسید که ابتدا عرضه ماشین‌آلات  مونتاژ در و پنجره یو‌پی‌وی‌سی را کلید بزنیم و پس از استقبال تولیدکنندگان در و پنجره از ماشین‌آلات عرضه شده توسط ایده‌آل مبتکر ماشین، به تدریج عرضه ماشین‌آلات تولید شیشه دوجداره را در دستور کار خود قرار دادیم و این گام‌های بلند و استوار انگیزه ما را برای عرضه ماشین‌آلات صنعتی دیگر افزایش می‌دهد.

  •   اشاره کردید به گام‌های استواری که شرکت ایده‌آل مبتکر ماشین برداشته است، به طور مشخص این فرایند و گام‌ها شامل چه مواردی می‌شود؟

 هدف ما صرفا فروش ماشین‌آلات نبوده، نیست و نخواهد بود؛ به همین دلیل فرایند خرید، ورود و نصب ماشین‌آلات مونتاژ در و پنجره شامل مشاوره قبل از سفارش مشتریان، فروش و نصب ماشین‌آلات سفارش داده شده، خدمات فنی و پس از فروش و گارانتی محصول می‌شود و به این ترتیب پس از اطمینان از انجام دقیق این سفارشات، اقدام به عرضه ماشین‌آلات مکمل نظیر ماشین‌الات ساخت شیشه‌های دوجداره کردیم که البته حساسیت و دقت نظر بالاتری را طلب می‌کند.

  • چه معیارهای را برای انتخاب ماشین‌آلات و عرضه آن به بازار در نظر می‌گیرید؟

 اولین معیاری که در نظر می‌گیریم، کیفیت ساخت دستگاه‌ها و ماشین‌آلات، تکنولوژی آن و خدمات پس از فروش است چرا که شرکت ایده‌آل مبتکر ماشین، محصولات گارانتی می‌کند، خیلی دوست داریم و جدیت به خرج می‌دهیم که محصولات عرضه شده از کیفیت برتر برخوردار باشد تا بتوانیم بهترین خدمات پس از فروش را تقدیم مشتریان خود کنیم.

  •  در حال حاضر ایده‌آل مبتکر ماشین نمایندگی چه ماشین‌آلاتی را برای عرضه در اختیار دارد؟

 برند اختصاصی  شرکت ایده‌آل مبتکر ماشین، HIDROMEL ساخت کشور ترکیه است که برند ویژه تولید و مونتاژ در و پنجره یو.یی.وی.سی است. افزون بر اینها می‌توان به ماشین‌آلاتی چون ساوین ترکیه، ماشین‌آلات رومیزی، ماشین‌آلات خط تولید شیشه دو جداره، ماشین‌آلات خم پروفیل یو‌پی‌وی‌سی، ماشین‌آلات تزریق پلاستیک و ماشین‌آلات اکستروژن پروفیل هم در فهرست محصولات قابل عرضه ایده‌آل مبتکر ماشین قرار دارد.

  •  دامنه گسترش فعالیت‌‌‌تان محدود به استان‌های خاصی است یا در تمام ایران فعالیت دارید؟

 ما در حال حاضر در تمام ایران فعالیت داریم و مشتری‌‌‌های داریم که در دورترین نقطه کشور هستند و حتی اسم آنها را نشنیده‌‌‌ایم ‌و به گوشمان آشنا نیست، واقعا از این مسئله خوشحال می‌شویم و یکی از بهترین ویژگی‌های که شغل ما دارد، این است که تقریبا در تمام ایران دوستان خیلی خوبی داریم.

  •  آیا خدماتی که ارائه می‌کنید به همان اندازه قوی است که به دورترین نقاط کشور ارسال شود؟

 مشکلی از نظر ارائه خدمات فنی و پس از فروش نداریم، چون نمایندگی‌ برندهایی را در اختیار داریم و یک تیم مجرب و فنی در استان‌های مختلف به کار گرفته‌ایم که بتوانیم خدمات شایسته به مشتریان ارائه دهیم.  کارشناسان فنی شرکت ایده‌آل مبتکر ماشین هر سه ماه یکبار در دوره‌های آموزشی و تخصصی برای آشنایی با جدید‌ترین تکنولوژی‌های به کار رفته در ماشین‌آلات به کشور ترکیه اعزام می‌شوند تا دانش و سطح مهارت آنها به روز باشد.

  • وجه تمایز و برتری خدمات شرکت ایده‌آل مبتکر ماشین نسبت به دیگر شرکت‌های رقیب چیست؟

خوشبختانه نقطه تمایزی که شرکت ما دارد، این است که خدماتی که در هنگام نصب ارائه می‌شود، هم شامل آموزش اپراتوری کار با ماشین‌آلات و هم آموزش ساخت در و پنجره می‌شود و حتی به تولیدکنندگان و مونتاژکاران در و پنجره یوپی‌وی‌سی افزون بر آموزش کار با ماشین‌آلات و نصب، آموزش‌های قیمت‌گذاری در و پنجره‌ها برای جلوگیری از زیان‌های پنهان و آشکار در فرآیند  تولید در و پنجره داده می‌شود.

  •   نظر شما در مورد نمایشگاه صنعت در و پنجره تبریز چیست و آیا این نمایشگاه توقعات شما را برآورده کرد؟

به نظر من نمایشگاه تبریز تا حدودی نسبت به سال‌های قبل کم رونق‌‌‌تر بوده و اینکه برگزاری نمایشگاه با برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی همزمان شده، زیاد جالب نبود. کاش مسئولان برگزاری نمایشگاه از نظرات و پیشنهادهای شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و دیگر فعالان این صنعت استفاده مطلوب کنند تا شاهد رونق بیشتر و استقبال بیشتر از نمایشگاه صنعت در و پنجره در سال آینده باشیم.


ثبت نظر

ارسال