آغاز فروش خط شیرینگ (PE) نرده و پروفیل درایده ‏آل مبتکر

پنجره ایرانیان: شرکت ایده‏ آل مبتکر ماشین، فروش خط کامل شیرینگ انواع پروفیل و نرده فلزی و چوبی را با خدمات دائمی این شرکت شامل نصب، راه اندازی، آموزش، تامین قطعات یدکی و گارانتی آغاز کرد.
  • پنجشنبه 19 شهریور 1394 ساعت 14:57

به گزارش خبرنگار پنجره ایرانیان: شرکت ایده ‏آل مبتکر ماشین، عرضه کننده انواع ماشین ‏آلات ساخت در و پنجره ‏های دوجداره، با توجه با تقاضای موجود در بازار، فروش خط کامل شیرینگ انواع پروفیل و نرده فلزی و چوبی را آغاز کرده است. این ماشین ‏آلات از خدمات دائمی این شرکت شامل نصب، راه اندازی، آموزش، تامین قطعات یدکی و گارانتی برخوردار هستند.

این خط شیرینگ جهت محافظت کامل محصولات آلومینیومی، مسی و چوبی در مقابل هر گونه خراش و آسیب دیدگی و تغییر شکل از مرحله تولید تا مونتاژ نهایی کاربرد دارد و برای تولیدکنندگان پروفیل و نرده استیل و آلومینیوم یا خریداران عمده این محصولات می‏ تواند مفید باشد.

گفتنی است، پوشش پلاستیکی (PE) و یا به اصطلاح شیرینگ نرده و پروفیل دارای ویژگی ‏های مختلفی است، از قبیل: استحکام بالا، سختی بالا، دوام زیاد در برابر فرسایش، مقاومت در برابر سایش، مقاومت بالا در برابر حرارت و برودت، مقاومت در برابر خوردگی مواد شیمیایی، قدرت هدایت الکتریکی و حرارتی بالا، دانسیته پایین، ظاهر زیبا و کیفیت سطح خوب.


ثبت نظر

ارسال