هم‌زمان با یازدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت؛

هافمن برگزیده سیزدهمین جشنواره مدیران جوان کشور شد

  • یکشنبه 6 بهمن 1398 ساعت 12:56

مدیرعامل هافمن در سیزدهمین دوره جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان کشور با دریافت حمایل پرچم، تندیس طلایی و لوح تقدیر به‌عنوان مدیر نمونه جوان کشوری مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی پنجره‌ایرانیان، مراسم سیزدهمین دوره جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و یازدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت، دوشنبه 26 آذرماه 1398 در سه بخش معرفی و تقدیر از مدیران نمونه، چهره‌های ماندگار واحدهای تولیدی و بخش خدمات در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان، چهره‌های ماندگار صنعت و معدن و تولیدکنندگان برتر کشوری برگزار شد، از مهندس محمد حمیدیه، مدیرعامل مجموعه هافمن به‌عنوان مدیر جوان نمونه کشوری تجلیل شد که آقای بهرام سیاوش‌نیا، مدیر روابط عمومی و تبلیغات هافمن به نمایندگی از وی، حمایل پرچم، تندیس طلایی و لوح تقدیر این جشنواره را دریافت کرد.

این مراسم با حضور دکتر پزشکیان، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی، مهندس نعمت‌زاده، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت، فرشته دست‌پاک، رئیس مرکز ملی فرش ایران، دکتر علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مهندس بهزاد نبوی و جمعی از مدیران نمونه کشور با حمایت خانه صنعت و معدن جوانان ایران برگزار شد.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال سیزدهم-شماره 148 -بهمن 98

 


ثبت نظر

ارسال