با برگزاری مراسمی در هتل اسپیناس پالاس از جدیدترین تیزر هافمن رونمایی شد؛

فرمانده هافمن به میدان آمد

هتل اسپیناس پالاس تهران در تاریخ 9 شهریور 1398 شاهد رونمایی از جدیدترین تیزر تبلیغاتی هافمن بود. در مراسمی که به همین مناسبت با حضور جمعی از نمایندگان هافمن برگزار شد، ضمن پخش این تیزر، از عوامل ساخت این فیلم کوتاه پیشرفته تقدیر و رسما از فرمانده هافمن رونمایی شد.
  • سه شنبه 9 مهر 1398 ساعت 17:6

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، در این مراسم ابتدا مهندس بابک مشیرفر، مدیر فروش هافمن طی سخنانی به ارائه گزارشی از روند رو به رشد فروش هافمن در چند سال گذشته پرداخت. وی در ابتدا ضمن اشاره روزهای آغازین همکاری خود با این مجموعه به نقل خاطره‏ای پرداخت و گفت: «من از سال 1392 همکاری‌ خود را با مجموعه هافمن شروع کرده‏ام؛ در آن روزها یکی از دوستان حرف جالبی زد بدین مضمون که ما نمی‌خواهیم اینجا برای هافمن با پاهایت بدوی و کار کنی بلکه می‌خواهیم با قلبت کار کنی! این نکته باعث شد من در هافمن با قلبم ماندگار شوم.»

مهندس مشیرفر در ادامه توضیح داد: «در همان آغاز شروع فعالیت‌مان با همه دوستانی که بسیاری از آنها در اینجا حضور دارند، تصمیم گرفتیم کاری بزرگ و بی‌نظیر انجام دهیم. این کار بزرگ دانه‌ای بود که در خاک کاشتیم تا این‌که در سال 1397 این دانه سر از خاک برآورد و جوانه زد. در این مسیر فرازوفرودهای زیادی را پشت سر گذاشتیم. سختی‌ها و خوشی‌ها با توجه به شرایط بازار باعث می‌شد ما گاهی خوشحال و گاهی ناراحت شویم. با این حال، مهم‌ترین قوت قلب ما این بود که قرار گذاشتیم با همه مسائل بر محور علم و دانش و تجربه برخورد کنیم و این‌گونه نباشد که مثلا در بحث تبلیغات مانند موارد مشابه در بازار اقدام کنیم.»

برای دیدن فایل کامل پی‌دی‌اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال دوازدهم-شماره 144 - مهر 98

 


ثبت نظر

ارسال